ik heb op sunshine keys de race burning lap forwards op goud gehaald maar ik krijg maar 4 sterren moet nog steeds een 5e ster halen , hoe moet dat??
awesome rating heb ik ook gehaald staan er nog steeds 4 ..... moet je awesome rating hebben en ook de gold tegelijk??
Ik krijg het niet voor elkaar om online te gamen Elke keer weer zegt ie dat hij niet met de andere players kan connecten en dat ik mijn netwerkinstellingen moet checken, maar de andere games doen het allemaal prima... Meer mensen met dit probleem?
@ LaZZ yep, echt weer zeik met EA servers, onbegrijpelijk echt veel mensen hebben last van dat probleem bij Burnout Revenge, jammer eigenlijk
Ik zat gister even te spelen en ineens werd ik offline gegooit. Ik moest een Update downloaden. AutoUpdate - Auto's die je via de demopod/kiosk hebt gedownload op je memory card doen het nu WEL in de game. - De top 20 is gereste (zoals elke maant gebeurt)
weet iemand hoe groot die update is want ik speel momenteel tijdelijk online zonder harddisk en ik heb nog 30 mb vrij op mn memory unit(lijkt me voldoende). maar als ik de nieuwe update van burnout revenge wil downen.krijg ik de error message:could not install update check your network settings or your memorydevice may be full. nu werkt mijn netwerk connectie bij alle games online perfect.maar het lijkt me van de andere kant ook sterk dat de update groter is dan 30 mb kan iemand misschien voor mij tjecken hoe groot zijn of haar burnout savegame is (het liefst iemand zonder gesavede replays) dank u
Ik heb m'n e-mail omgezet naar een UK-account en ook m'n gamertag aangemeld als UK. Maar nog steeds geen nieuwe autootjes...
Ik heb een USA account aangemaakt en heb daar de auto's wel mee kunnen downloaden en ze werken goed op mijn NL account. Sommige time challenges op perfect halen is best lastig .