1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

burnout revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 27 jan 2006.

  1. AvanCade

    AvanCade Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    De game terug gebracht. Na moeilijk doen heb ik hem om kunnen ruilen.
    Hun uitleg verbaad me wel:

    De medewerker vertelde mij omdat mijn xbox 360 op Nederlands (locale) staat dat ik de Franse tekst krijg in een volledig Duitse game :confused: . Ik ben niet bereid om me dashbord in het Duits te zetten of elke keer om te zetten, dus heb ik maar geruild.
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Vreemd, bij mij is hij gewoon in te stellen in Engels of Nederlands.. (of andere talen maar daar heb ik geen zin in :+)
     
  3. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor het kickje, maar ik heb een vraag.. Ik game via VGA op 1360x768 op mijn HDTV. maar het beeld is niet helemaal "vullend". Er zitten zwarte balkjes rond elke kant van het beeld dat je wél hebt! Heeft iedereen dit bij deze game op deze resolutie en is het op te lossen? Of moet ik het dan instellen op 1280x720 (tijdelijk) omdat dat 720P is?
     
  4. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey ik heb nu de world tour voor 100% uitgespeelt, maar ik heb nog steeds niet die xbox360 wagen, ik kijken op www.xbox.nl bij marketplace en dan staat er dat je 7 wagens kan downloaden en ik heb er maar 6 op marketplace staan en dus niet de 360 wagen, kan iemand mij helpen of heeft iemand anders oo hetzelfde probleem>?
     
  5. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 360 wagen kun je op een memory unit downloaden bij een Xbox 360 demopod.
     
  6. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je dan in die demo dat doen?? want die demo heb ik nog wel, en ik heb 5 vrienden nodig om die achievement te halen van most wanted, stuur maar een PM bericht, mijn gamertag is JasperStar. alvast bedankt.
     
  7. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik krijg het niet voor elkaar....

    Ik moet de perfect status halen in de unsafe rank...preview race met die blauwe EA wagen.

    Ik probeer echt alles om de "awsome" rank te halen binnen de tijd maar het lukt me niet.

    Heeft iemand een hint voor me ?

    Alvast bedankt.
     
  8. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Opgelost...
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007

Deel Deze Pagina