1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

burnout revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 27 jan 2006.

1. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    feitelijk is het een grafische update van revenge voor de xbox. daarnaast schijnt het geluid helemaal geweldig te zijn

2. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    en 2 nieuwe auto's en wat aangepast live mogelijk heden

3. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    feitelijk dus alleen bedoeld voor gamers die de xbox versie nog nooit gespeeld hebben

4. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game dus 1 keer gespeeld op de ps2 van mijn broer en moet zeggen dat ik de gameplay echt _O_ vond. Alleen die graphics vond ik maar wazig. Dus nu dit spel op de Xbox 360 uitkomt is dit een must have voor mij. Kan niet wachten op de 16de. Ben ik jarig en ga dan ook meteen na mijn stage naar de MM in Eindhoven om hem op te pikken. Heb dan al een weekje GRAW erop zitten dus dan kan ik meteen aan de slag. _0/

5. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pffff maart wordt echt een dure maand qua games!! :{

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja echt vreselijk! :eek:

7. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil : gr3, fight night 3, oblivion en far cry: predator!! 8) 8)

8. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben ook erg benieuwd naar het geluid! ik ben tot nu toe nog nooit achterovergeslagen van de geluidseffecten op een console game.

Ter info: europese realease date 16 Maart

9. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Burnout Revenge was op de gewone XBOX toch voorzien van Nederlandse teksten en een nederlandse stem die uitleg over de game gaf. Dit kon je toen niet op engels zetten en je was dus verplicht naar een of andere nederlandse tv babe te luisteren en naar domme nederlandse teksten te kijken. Weet iemand of dit bij de 360 versie ook zo is of kunnen we ditmaal (hopenlijk) wel spelen in het engels?

10. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was erg zuur ja!! ik hoop dat ze hiervan geleerd hebben, sowiezo is er in onze "multiculturele samenleving" genoeg tuig wat geen nederlands kan!

11. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    KUT GAME:)

12. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    zinnige reactie, aangezien de kans erg klein is dat je em gespeeld hebt

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ook ik heb Revenge kapot gespeeld op de Xbox (al vond ik Burnout 3 leuker). Goeie reviews voor deze game, maar allen zeggen dat er weinig is toegevoegd. Dan kan ik mijn geld beter aan iets anders besteden. Leuk spelletje als ie afgeprijsd is....

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Net wat filmpjes op IGN gezien. Ziet er weer gaaf uit.
    Geluid is inderdaad bruut...
    Misschien toch maar halen dan?

15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Het leukste is dat je je coole crashes of achtervolgingen kan filmen en deze op Xbox Live zetten en aan je vrienden showen. Ook is hier een leuke Achievement mee te halen als bijv. je vriend er naar kijkt of je in de Top 20 komt van meest bekenken video's

Ik heb vanmiddag de Gamestore hier gebelt en die verwachten hem Maandag al :). Helaas moet ik wachten tot hij bij de FRS is te krijgen en dat wordt 16 Maart.

16. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond die game eg goed op de xbox heb ik me een tijdje mee vermaakt maar zal hem denkelijk niet halen voor de 360 aangezien ik deze op de xbox al heb uitgespeeld besteed ik men geld wel aan een andere game maar voor iemand die hem nog niet heeft gespeeld is het wel een aanrader vind ik

17. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Wat ik altijd gemist heb met burnout revenge( en voorgaande delen) dat er geen uitgebreide replay mode was, nu is dat er in ieder geval wel. IK heb Burnout revenge al dus het heeft weinig zin hem te kopen. toch is burnout 2 de bom omdat daar snel gaan iets leuker is dan in burnout 3'4 waar je altijd snel gaat. Ik vind dat revenge geval met online maar slechte feature, takedowns maak je toch wel

18. Karff

Karff Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de video Review Check hier

19. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hierzo staat nog een review, en ook een uitgebreide video review: KLIK

kan wel zijn dat je (gratis) geregistreerd moet zijn om te downloaden op deze site.

20. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt er van deze game eigenlijk nog een demo?

Deel Deze Pagina