Ik denk niet dat het dan nog verstandig is om dit spel aan te schaffen aangezien je hem ook al op de ps2 hebt uitgespeeld. Tenzij je het spel voor de volle prijs wil kopen voor een betere xboxlive ondersteuning en verbeterde graphics is dit precies het zelfde spel als op de ps2. De keus is aan jou
lol van me baas hoef ik niet te klagen Het online lijkt me echt vet .En ik mis race spellen wel een beetje bij de xbox nu .Ik speel de spellen toch z]eer snel uit dus ik denk dat ik hem misschien ga halen nog even pijnzen
ik ben ook zwaar van de racegames en t spel rockt gewoon hard, ook al is het een gfx update van een bestaande game, dat was NFSMW ook en dat wordt testdrive ook. kope dus!
Ik denk dat ik hem ga halen.Trouwens volgens mij word test drive een 360 exclusive dacht ik .Ik kan het ook mis hebben .Need for speed heb ik me ook goed mee geamuseerd maar test drive daarvoor ga ik voor de winkel slapen
In ieder geval geen 360-only hij komt ook op de psp, pc en ps2. het kan dus wel dat ie, net als bij GRAW, ontwikkeld wordt voor de 360 en de rest een gestripte versie krijgt. in plaats van andersom wat nu meestal het gaval is.
Ach das ook wel oke ik vind de live optier vooral vet van td trouwens zijn er met revenge live problemen ?lag en zon onzin of niet kunnen connecten je kent het wel .Zijn er veel problemen mee ?
heb m net gehaald bij MediaMarkt. Erg vet. Ziet er net wat gelikter uit dan de Xbox versie (die ik al helemaal uit had gespeeld en nu kan ik dus weer opnieuw beginnen). En kun je nu weer Achievements halen. Gaan wel weer wat uurtjes inzitten denk ik zo:-D
Ik heb 'm ook binnen vandaag. Vet spel. Lekker veel te unlocken enzo. Over unlocken gesproken: Spoiler Kijk ff de trailer van Madden, dan krijg je een (zware) Madden truck kado.
Vind hem tot nu toe ook erg tof, zit echt super veel snelheid in de game en de framerate is perfect. (zelfs on-line wat ik niet verwacht had). De Achievements zijn wel erg moeilijk om te halen. Heb al aardig wat gespeeld en heb er pas 3. Is ook pas mijn eerste burnout game die ik speel, waarschijnlijk hebben pro's er wat minder moeite mee.
Had alle Burnouts op de oude doos, maar die ligt te verstoffen en de games zijn niet backwards compatible... dus gisteren kreeg ik mn 360 versie thuis. Eerste indruk op een rijtje vergeleken met de oude doos versies... - andere interface (zoals altijd ff wennen) - meer brokken en rondvliegende zaken (crashes zijn weer wat mooier en gedetailleerder) - andere geluiden (niet van straaljagers, maar van auto's zullen we maar zeggen) - betere MP / live uitwerking (revenges worden bijgehouden voor een volgende keer) - introfilmpjes in de SP zijn eruit (waar die vrouw van alles uitlegde bij elke nieuw soort onderdeel / feature) - lijkt er soms op dat er andere muziek wordt afgespeeld (nieuwe tracks?) - wat gladdere (verdere afstand) graphics, hey ik zie nu ook grassprietjes (behheh) en meer krassen op de bakken - replay raadplegen, opnemen, bewaren en online sharen en (ook van anderen te) bekijken - helaas wel wat kleine muziek bugs (muziek looopt soms door andere muziek van filmpjes in) - vind het nog steeds een nadeel dat je bij crashmode in MP niet een korte indruk krijgt van het parcours zoals dat bij SP was (betekent dat je eerst de crashomgevingen goed moet kennen voordat je je kan matchen met andere online spelers) Mijn eerste indruk: gewoon cool en hebben als je van Burnout houdt... en zeker als je er nooit 1 had en het wel overweegt! CU online
burnout is altijd je geld waard, altijd veel fun om te spelen maar dat ligt er natuurlijk aan of je de xbox versie al hebt...
oh-owwww: vele spellen, nooit problemen gehad en nu in MP blijft de doos tijdens een race voor de eerste keer hangen. En dat is mn eerste keer in al die maanden