1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

burnout revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 27 jan 2006.

1. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijne is ook 1 keer tot nu toe blijven hangen, bij FNr3 vorige week (Heb hem vanaf de launch)

2. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    komt denk ik door maart patch

3. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    godverdomme wat ik nou weer meemaak!

Wil net Burnout spelen. is mn hele savegame verdwenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dat met ene harde schijf. HOE IS DIT MOGELIJK.

Ik was al best ver en nu kan HELEMAAL OPNIEUW BEGINNEN!!!

ik ben goed pissed en als dit nog ns gebeurt ben ik in staat de game weer te verkopen. Stel dat je nog maar een paar races moest...!

Iemand hier meer last van? Of dat ie andere savegames zomaar ineens van zn harde schijf kwijt was?
    Kan dit door hackers via Live gebeuren??

potverdomme ik baal goed hiervan:'-(

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    even een vraag over de controls tot hoe ver kan je deze instellen in dit deel?

5. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hackers lijkt me eigenlijk wel sterk alhoewel je hebt wel van die figuren ik speelde full auto online en 1 iemand ging dus echt niet dood hoeveel je ook op hem schoot dat zijn echt cheaters..het was een amerikaan maja ik denk dat het gewoon een bug is bij burnout wel balen zeg.

6. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je lekker mee zeg dat je je savegame kwijt ben, ik zou ook helemaal gek worden als het mij zou overkomen. heb tot nu toe alleen nog maar 3 vastlopers gehad.

Kan je nu bv. ook je savegame als een backup op je memorycard zetten, want dat zou best makkelijk zijn, volgens mij kan je het alleen verplaatsen naar je mc, of heb ik dit mis?

7. Shiskebab

Shiskebab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou ik ook wel eens willen weten. Met al die verhalen die ik hoor over verdwenen savegames maak ik me toch wel zorgen.

8. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het gewoon een marketingtruuk om extra memory cards te verkopen :9 het zomaar missen van die savegames dan. Las ook dat het bij graw voor kwam, denk daarom dat het gewoon een algemene bug van de 360 is.

kleine edit:

als het goed kan je een backup maken. Moet je naar settings en storage en daar heb je de optie om hem te backupen dacht ik

Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
  9. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij driver detail moet dat kunnen, ben nu ook ff aan het kijken.

Edit: mij is het nu gelukt staat ook gesaved op de memmory card,

Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
  10. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat op klassering 5 voor de 'crash' nu inmiddels weer op klassering 4.

ik had alles ook al op perfect gehaald dus was extra balen. Keek net weer op mn harde schijf en burnout staat er nu nog gewoon bij. Dat ie er maar mooi blijft staan ook!:D

11. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij maakt ie per profiel een apparte savegame aan dus kan het zijn dat ie in een ander profiel staat

12. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb maar een profiel...

13. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot is de verbetering in de grafix eigenlijk? is het alleen wat scherper of merk je ook dat het een en ander opnieuw is opgebouwd ?

14. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij altijd opvalt aan screens van games dat ze een "blur" over het plaatje doen om het wat mooier uit te laten zien. Toen ik me eerste race ging doen viel me mond echt open! HOE MOOI IS DIT!!!

15. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Word helemaal gek van het level white mountain, eerst moest ik die in 02.03 min halen (echt uren over gedaan, en eindelijk gehaald) wat een vreugde dansje waard was. kom ik hem een level verder weer tegen alleen dan tegen gesteld en nu moet ik hem halen in 2 min. pffffffffff

16. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Whhaahah ik heb hem dus ook echt NET gehaalt :) echt super blij. Was op het nippertje binnen: 2.2.53

Helemaal blij met me Truly Fearless! Achievement

17. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maak je borst dan maar nat want je komt hem straks weer tegen allen tegengesteld en in 2 min (vergaaat het lachen je al weer een beetje nu hahaha) echt te erg is dit. Dat muurtje in die kerk was echt te erg heb daar wel 100 keer tegen aan gezeten.

Het gekke is dat je bepaalde moeilijke stukken op den duur onder de knie krijgt en dat je ineens op de meest rare plekken gaat chrashen. Gaat ook allemaal zo hard tijd om te reageren heb je bijna niet.

edit: geef het op bij die 2 minuten, petje af voor diegene die hem hebben gehaald.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  18. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    WHOOOOOOOOT!!!!
    Zet je petje maar af want ik heb hem!!!!!!

Extremely Dangerous!

19. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ook nu. harry is happy _O_

Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  20. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook weer helemaal blij met mij nieuwe Achievments: