godverdomme wat ik nou weer meemaak! Wil net Burnout spelen. is mn hele savegame verdwenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dat met ene harde schijf. HOE IS DIT MOGELIJK. Ik was al best ver en nu kan HELEMAAL OPNIEUW BEGINNEN!!! ik ben goed pissed en als dit nog ns gebeurt ben ik in staat de game weer te verkopen. Stel dat je nog maar een paar races moest...! Iemand hier meer last van? Of dat ie andere savegames zomaar ineens van zn harde schijf kwijt was? Kan dit door hackers via Live gebeuren?? potverdomme ik baal goed hiervan
Hackers lijkt me eigenlijk wel sterk alhoewel je hebt wel van die figuren ik speelde full auto online en 1 iemand ging dus echt niet dood hoeveel je ook op hem schoot dat zijn echt cheaters..het was een amerikaan maja ik denk dat het gewoon een bug is bij burnout wel balen zeg.
Ben je lekker mee zeg dat je je savegame kwijt ben, ik zou ook helemaal gek worden als het mij zou overkomen. heb tot nu toe alleen nog maar 3 vastlopers gehad. Kan je nu bv. ook je savegame als een backup op je memorycard zetten, want dat zou best makkelijk zijn, volgens mij kan je het alleen verplaatsen naar je mc, of heb ik dit mis?
Ja dat zou ik ook wel eens willen weten. Met al die verhalen die ik hoor over verdwenen savegames maak ik me toch wel zorgen.
volgens mij is het gewoon een marketingtruuk om extra memory cards te verkopen het zomaar missen van die savegames dan. Las ook dat het bij graw voor kwam, denk daarom dat het gewoon een algemene bug van de 360 is. kleine edit: als het goed kan je een backup maken. Moet je naar settings en storage en daar heb je de optie om hem te backupen dacht ik
bij driver detail moet dat kunnen, ben nu ook ff aan het kijken. Edit: mij is het nu gelukt staat ook gesaved op de memmory card,
ik zat op klassering 5 voor de 'crash' nu inmiddels weer op klassering 4. ik had alles ook al op perfect gehaald dus was extra balen. Keek net weer op mn harde schijf en burnout staat er nu nog gewoon bij. Dat ie er maar mooi blijft staan ook!
volgens mij maakt ie per profiel een apparte savegame aan dus kan het zijn dat ie in een ander profiel staat
Hoe groot is de verbetering in de grafix eigenlijk? is het alleen wat scherper of merk je ook dat het een en ander opnieuw is opgebouwd ?
Wat mij altijd opvalt aan screens van games dat ze een "blur" over het plaatje doen om het wat mooier uit te laten zien. Toen ik me eerste race ging doen viel me mond echt open! HOE MOOI IS DIT!!!
Word helemaal gek van het level white mountain, eerst moest ik die in 02.03 min halen (echt uren over gedaan, en eindelijk gehaald) wat een vreugde dansje waard was. kom ik hem een level verder weer tegen alleen dan tegen gesteld en nu moet ik hem halen in 2 min. pffffffffff
Whhaahah ik heb hem dus ook echt NET gehaalt echt super blij. Was op het nippertje binnen: 2.2.53 Helemaal blij met me Truly Fearless! Achievement
Maak je borst dan maar nat want je komt hem straks weer tegen allen tegengesteld en in 2 min (vergaaat het lachen je al weer een beetje nu hahaha) echt te erg is dit. Dat muurtje in die kerk was echt te erg heb daar wel 100 keer tegen aan gezeten. Het gekke is dat je bepaalde moeilijke stukken op den duur onder de knie krijgt en dat je ineens op de meest rare plekken gaat chrashen. Gaat ook allemaal zo hard tijd om te reageren heb je bijna niet. edit: geef het op bij die 2 minuten, petje af voor diegene die hem hebben gehaald.
Ik ben ook weer helemaal blij met mij nieuwe Achievments: (v.l.n.r) De laatste 2 haalde ik per toeval