1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

burnout revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 27 jan 2006.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heb zojuist de demo gespeeld.... en na 30 minuten weer eraf gegooid. :) Leuke game hoor en het ziet er inderdaad mooier uit. Maar ik heb Revenge al stukgespeeld op de Xbox en vind de verschillen toch niet groot genoeg om hem nogmaals te kopen. Wel erg goede game als je voorgaande Burnouts of Revenge nog niet hebt gedaan.....

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    zijn de controls instelbaar ubn deze game a gas b rem? bijv.

Alvast bedankt!

3. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0

appie helaas er zijn geen opties om je controls aan te passen wat ik kan zien echt lastig.

4. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Stack The Pack!:
    Boom! Awarded for blowing up 5 rivals at once! Total Payback!

Deze haalde ik zomaar heel toevallig, uit frustratie drukte ik op de chrashbreaker. en kaboom alle achterliggers te pakken. :D :D

5. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Druk bezig de demo te downloaden, vliegt xbl er af.... vet vaag, kan ik niet connecten!!!!
    Ik wil em wel graag halen, verhalen zijn wel erg positief!

6. Red Falcon

Red Falcon Lix Pherenda

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze online die achterlijke handicap eruit gehaald of zit die er nog in? Dat heeft op de Xbox namelijk goed de multiplayer verpest en als dat op de 360 nog steeds is hoef ik 'm niet te kopen voor alleen een iets mooiere Single Player.

7. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Wat voor handicap? Ik heb zelf nooit burnout revenge gespeeld.. Wel heel veel Burnout3 online gespeeld.. En vond dat geweldig_O_ Maar toen ik hoorde dat je het verkeer kon wegbeuken in burnout revenge, leek het me geen leuk spel meer.. Aangezien het juist vet was om al dat verkeer te moeten ontwijken

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    demo gespeeld, en what the fuck? Wat is het verschil met de xbox versie? Ik bedoel, zelfs grafisch vind ik het niet super... echt, qua gameplay al helemaal niets nieuw, en pfff, zo is er geen fun voor mij met dit spel hoor. Maarja, mijn mening

9. Red Falcon

Red Falcon Lix Pherenda

Leuk Bevonden:
    0
    Het punt was dat degene die eerste reed weinig tot geen boost kreeg en de laatste bij wijze spreken na één near miss al z'n boost vol had. Daardoor verdween het hele race-element. Zo is het meerdere keren voorgekomen dat iemand een perfecte race heeft gereden en toch verloor van iemand die wel een keer gecrasht is. En hoe je het ook went of keert, dat is gewoon krom als je leuk competitief wil racen.

10. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ja dat had je ook wel 1n burnout3 een beetje... maar niet zo erg dat je soms zelfs verliest als je perfect race rijd:eek:
    Hoe zit het dan met road rage? Is dat gewoon hetzelfde gebleven als in burnout3?

11. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik in ieder geval niet tegen gekomen, slippen door de bocht of tegen meeliggers op rijden krijg je ook weer boost. (waar ook weer bussen tussen rijden die je wel moet ontwijken) Als je een keer chrashed en de nummer 1 rijdt een perfecte race zie je hem alleen nog als je de finish overkomt. (Als je dat al haalt)

12. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net ook gehaald het enige waar ik me aan stoor is dat je met de linkertrigger moet remmen|:- dat werkt gewoon kut als je hard door een bocht rijd. De graphics zijn wel super vind ik.

13. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand het spel al een keer goed online gespeeld zeg maar? Ben benieuwd hoe die op xboxlive is aangezien dat toch het enige is wat ik speel..

14. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb hem al op xboxlive gespeeld, is gewoon zo hard mogelijk racen en lekker je tegenstanders in de muur knallen of geknalt worden. Draait echt subliem on-line de framerate blijft gewoon perfect. Het mijn eerste burnout game en ben erg onder de indruk. pgr3 ligt al een tijdje stof te happen.

15. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ff die demo gespeelt, maar dit spel is egt 18763497 keer sneller nog dan burnout3, maar of ik hem beter vind ofzo kan ik aan de demo niet zeggen. Wat vinden de mensen die het spel wel hebben daarvan?

16. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem super! Heb de volledige versie! En de game wordt alleen maar sneller hoeverder je in de game vordert!
    Ik heb gelukkig geen revange gehad op de oude doos maar wel alle andere delen.

Ik wou revenge niet kopen eerst vanwege het bodychecken (Ongestraft botsen met verkeer dat dezelfde richting op rijd) Dit leek mij een te grote breuk met de gamplay van de vorige delen. Maar als je de moeite neemt om de game echt ff te testen en niet gelijk afhaakt vind ik het toch wel een waardevolle toevoeging die voor leuke gamplay elementen kan zorgen!

Ik beleef er netzoveel lol aan als burnout deel 3 en revenge evenaart deel 3 dan ook helemaal!
    Heb dus ook absoluut geen spijt van dit deel!

Kortom vond je deel 3 vet en revenge niet compleet grijs gespeeld op de oude doos, dan zal je geen miskkop doen met Revenge!

P.S. heb je een leuk audio setje dan gebruik die bij deze game! De geluidseffecten zijn FENOMINAAL 8)

Laatst bewerkt: 21 mrt 2006
  17. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thnx. Ik had idd zelf ook al het idee dat dat van het verkeer en botsen niet leuk zou zijn, maar in de demo is het wel vet. Dus ik ga er maar is over na denken of ik hem wil kopen. Kan iemand verder iets zeggen over hoe het spel op live is, de mogelijkheden, de leaderbords enz. Ook zou ik wel willen weten of de career net zo is als bij takedown en of je het spel in het engels kan spelen, want ik hoorde dat dat neit kon*)

18. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het geluid is inderdaad zeer goed :).

19. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan wel hoor je krijgt gewoon een talen tabel voor je waar je uit kan kiezen. auto gaat ie op engels trouwens.

20. boatfreak

boatfreak Guest

Zekers! ik heb hem aangesloten op mijn (stereo) B&O boxen, en de bas helemaal volout gedraaid, als er dan wat ontploft dan voel je het gewoon_O_ prachtig

Deel Deze Pagina