Voor de mensen die nog twijvelen. GEWOON DOEN. Heb zelf de demo niet gespeelt maar ik weet zekker dat de game veel beter is dan wat je ziet op de Demo. Mijn 3 behaalde Achievements voor vandaag: (v.l.n.r.) Heel blij met die laatste
ah ok, zelf zit ik hard te twijfele tussen deze en oblivian, ff w8te op reviews van oblivian dan maar
Wel geinig. Die demo heeft echt flink wat mensen wakker gemaakt! Het is gewoon gaaf. Ben blij dat ik 'm gehaald heb. Vandaag ff online gespeeld, echt geinig. Ook offline met twee spelers is het leuk, dan kan je gewoon tegen computertegenstanders racen enzo. Echt cool.
Zo en nu jullie: Celebrity Status! Online Superstar! Bagged by getting a Clip in the Top 20 Downloads!
Tja ga daar maar niet aan beginnen. Hoeveel moeite heb je daar wel niet voor moeten doen om iedereen je clip te laten zien. Wel tof dat je die achievment hebt ik ga er geen tijd aan besteden. Ik speel het spel uit en ga daarna lekker online knallen. Hoeveel downloads heb je nou dam tegen de 600 denk ik en gooi je die save er nou uit of laat je hem staan.
Zo is het echt allemaal niet gegaan. Ik heb die Achievment binnen een half uurtje gekregen . Als jullie het echt weten hoe ik het heb gedaan. Vraag het maar en zet ik het wel even in een spoiler.
Heb je ook burnout3 online gespeeld ben benieuwd hoeveelste je daar stond Hmm krijg net te horen van me pa dat ik pas 360 mag in zomervakantie , alsof ik dan op dat ding ga spelen:{ Dus geen burnout revenge voor mij..
Ja toch Ik heb echt super veel burnout3 samen met die blackdragon3 gespeeld en nu kan ik niet eens het vervolg spelen Nou ja dan maar burnout legends op PSP spelen.. wel beetje simpel tegen die computer
Demo erg leuk, grafisch niet zo bijzonder als ik had gehoopt, wel wat uitdagender dan de Xbox versie! Ik wil em wel