Ik had het er allemaal eerlijk bijgezet (ook dat hij niet meer goed werkte), maar hij was een verzamelaar ofzo. Ik had op 20-25 euro gerekend, dus dat viel weer mee! Ik weet niet meer precies wat de spellen waren, maar die waren nou niet echt super, maar ja hij wist het van tevoren en zat er niet mee.
Hebben jullie die TIR al verkocht of wordt er nog hoger geboden? Ik heb er ook een opgezet, en nu is er iemand geweest die maar liefst 35 euro heeft geboden! Nu is het maar de vraag of dat serieus is of niet natuurlijk, maar toch...
ik denk dat ik 'm er ook voor de grap op ga zetten.. en zodra iemand een leuk bedrag biedt mag ie 'm hebben.. eerst geld op me rekening en dan koop ik 'm ff gauw in de winkel en dan meteen opsturen.. of eerst ff uurtje spelen kijken of het wat is..
ID&T, exactly my thought too! Alleen heb je weinig kans als je hem in de games/xbox sectie zet. Daar worden er al 20 aangeboden, he, medeforumgangers? Ik had mijn advertentie bij hardware/consoles neergezet. Niet echt de plaats daarvoor, maar ik was wel de enige, en kreeg dit hoge bod.