C&C Generals Uitgesteld Gisteren met onze leverancier gebeld en we kregen over C&C het volgende te horen: "Helaas uitgesteld, gebeurd wel vaker met die soort spellen, duurt een maandje langer" Hmm, balen dus, 14 feb was inderdaad de officiele release, zit nu op 14 maart. Maar even afwachten dus totdat hij er echt is. Over de specs is trouwens niet meer te vinden dan hiervoor gepost is. Zodra er meer is post ik het hier. mzzls Timmio ***media.nl (mag geen reclame maken)
Re: C&C Generals Uitgesteld WTF? uitgesteld???? Damn, das wel balen idd, zat er echt naar uit te kijken.... hmmm, 14 maart, sounds awfully familiar...
dat gaat niet werken helaas, ben ik bang... Ik denk dat ik hem met m'n 1500 mhz, 512 mb ram en 64 mb videokaart wel aan de praat krijg
ik denk wel dat i het bij mij doet amd 8 ghz (dubbele procesor) 32 speed dvd rom 2024 mb ram geforce fx
Iemand enig idee of ie nou echt op 14 februari uitkomt, want ik heb nu al een paar keer gehoord dat ze hem met een maand hadden uitgesteld
,ja en 1 van die mensen was ik, sorry voor het foutje, leek idd op een uitstel, maar het wordt echt de 14e dat ie uitkomt.
Dus de syteem eisen zijn toch lager dan 900 mhz beter voor mij hoef ik geen geld uit te geven aan een nieuwe 2000 mhz chippie (wat ik denk ik toch maar doet dan loopt me pctje als een trein )
Ik ga hem meteen kopen 14 feb Zijn er al ergens reviews????? Ik heb alle delen tot nu toe van C&C en Red Alert Gekocht dus deze mag zeker niet ontbreken aan mijn collectie Gaan der nog mensen hier online spelen en clans vormen met Generals????
hoezo onzin , je kan ook overclocken mensen , 2 procesoren van amd , clock je over naar de 4 ghtz , 2x4 = 8
Heb jij hem al????? Wat vin je ervan hhehe ik ben nu al zenuwachtig Zeker met de gedachte dan ik vlak na de 14e Herkansing heb van me examentoets hehe dat wordt dus niks Op mijn pctje doet hij het wel anders ga ik heel hard huilen
Ik heb hem al 2 dagen EN HIJ IS GEWELDIG NIET NORMAAL MAN WAT EEN MOOI SPEL ALLES IS ZOOOOOOOOO Vet vooral die nukes.. Kopen als ik jullie was
Ik heb hem nu al 3 dagen (sinds woensdag), en het is echt best goed te spelen op mijn P3 733 Mhz, 384 SDRam en GF4 MX 420. Niet echt soepel, maar wel de details zo hoog mogelijk met schaduwen enzo... werkt echt goed Over het spel, het is een chill spel, ook al vind ik dat de C&C sfeer weg is. Maar dat kan aan mij liggen.
Hoe komen jullie al aan het spel? Illegaal zeker, want hij wordt volgende week pas geleverd aan de winkels...