Maar een van de leukste dingen Online battelen kunnen jullie niet En dat is juist ook super vet! Met Red ALert 2 heb ik daar echt zeer veel fun mee gehad
Deze game is wel de moeite waard om te kopen toch illegale dudes???? Ik wil hem namelijk gewoon kopen
ik krijg m maandag! jippie, nu maar hopen dat ie draait op mn 700mhz 256mbram en gforce2mx400... maar hij liep bij een vriend van me en die heeft maar 500mhz! dat moet dus wel lukken.
de snelheid waarmee de computer in verbinding staat met je videokaart. je videokaart zit een een agp-bus geplugt.
zo leer je nog eens wat hier Ik kan nog steeds niet online met Generals Ik krijg mijn nieuwe comp met Xp niet in het netwerk die we al hebben zodat ik ook met mijn nieuwe pc op internet kan Ik wil namelijk ook graag ff multiplayer doen namelijk maar snap niets van die netwerk shit Komt er nog een uitbreiding???
Poeh ik heb mijn pc met Xp wel in het netwerk zitten maar omdat uit te leggen. Wij doen het zelf via een router en Xp doet de rest als je de Router goed ingesteld hebt. Ik maak altijd een map aan op bureablas en doe netwerlocaties zoeken en dan pakt hij ze vanzelf. Wij hebben 3 pc's in huis via de router, de mijne gaat eerst nog weer naar mijn Switch en die van mijn broertje ook. En van de Switch naar de Router.
Hij doet het goed(vloeiend, behalve bij A bom) op een Geforce DDR met alles max op 1024*768 behalve 3d en 2d shadows dus de system specs kloppen in dit geval niet helmaal maar wel in het voordeel ik heb overigens wel een amd athlon XP 2200+(maakt nix uit, hùhù), maar bij bij iemand met een P3 733Mhz dee hij het ook goed met Geforce DDR. ------------------- Ik vin eigenlijk het spel minder goed als RA2 het is veel minder uitgebalanceerd en je kan de superwapons niet uitzetten