C&C Generals Review Van Ign!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Marnixio, 10 feb 2003.

1. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 'm nu ook gekocht en hij is moooooooooooooiiiiiiiiii alleen je krijgt 2 cd's maar in dat kuthoesje heb je maar ruimte voor 1.

ga nu weer spelen.

2. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb uhm ook maar er valt me toch echt iets heel vies tegen heb uhm nog niet zo lang gespeeld maar is er geen naval ship yard meer ofzo (voor de mensen die niet weten wat dat is boten en onderzeeers enzo :p ) ten minste ik ken uhm niet bouwen met skirmisch is het er wel laat het me effe weten plzzz

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem zelf nog niet maar misschien kan dat alleen met een bepaald leger, probeer het dus is met een ander :)

4. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij is hij nu al 4 keer vastgelopen, hebben jullie dar ook last van. Het is niet echt vastlopen maar hij gaat gewoon naar het bureaublad to en stopt ermee met de melding: Sorry a problem has Occured, of zoiets.

5. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    jah, dat komt na het intro filmpje heb ik ook last van khem um nu al geruild

6. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Geen scheepjes dit keer
    misschien bij de uitbreiding die vast wel komt:p hoop ik
    MOet je anders ff mailen naar de makers of ze het bij de uitbreiding willen stoppen. Ik vond schepen ook wel coolz moet ik zeggen:)

7. NehpetS

NehpetS Guest

hmm ik heb hem ook ff gespeeld en ik vond hem wel tegenvallen....de detalis van de units vond ik vooral wel iets beter kunnen..maarjah...opzich wel een grappig spel...maar niet een van de grote C&C titels..helaas...

8. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Ahh dus jij had ook dat hij de hele tijd vastliep???? Ik heb dat ook maar met name dat dat filmpje en ook wel in het spel zelf of dat hij het level aan het in laden is. Ik gheb vanochtend tot nu gespeeld en hij is 1 x vastgelopen. Het gaat beter maarja dan ruil ik 'm denk ik ook maar dan geven ze maar een nieuwe.

Deel Deze Pagina