Nope, bij dynabyte kwam hij de 30ste this ook altijd wat met die release dates. Maarja moest toch nog ffkes op loon wachten
Klopt, hij is uitgesteld Maar ach maakt niet uit, ik ben nou toch wel even zoet met Medal of Honor Breakthrough
Pffff das nep Ik wil hem nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Wilde net naar stad gaan om te halen Demonstratie in Den Haag tegen uitstel
Ik ben ff wat wezen rond kijken maar eerder in deze thread zie ik afbeeldingen van schepen in Zero Hour maar ik kom die verder nergens tegen. Ook niet op de officiele site http://www.eagames.com/official/cc_generals/home.jsp?state=0 Komen die wel in het spel???
Nee je kan geen schepen bouwen. Deze zijn deel van de single player missies en kan je hoogstwaarschijnlijk ook niet zelf besturen. Helaas! Verder is het spel idd uitgesteld. Morgen of overmorgen zet ik iig me eerste impressies wel neer.
Features: Next-Generation Armies for the Next Generation of War Unload on your enemies with an all-new, hi-tech arsenal featuring 30 new units and 20 new upgrades from the Chinese ECM Tank to the United States Spectre Gunship. Hier staat toch weer van wel of niet? http://www.eagames.com/official/cc_generals/zerohour_feature.jsp?state=9
In een ingame filmpje heb ik gezien dat je in iedergeval in de singeleplayer wel een vloot tot je beschikking krijgt om mee te vechten. En bij dat plaatje van die schepen een aantal pagina's terug zie je ook wel staan dat er SP (singleplayer) only bij staat. maarja het 26 nieuwe multlplayer levels 15 single missies en een complete General challenge kun wel weer even zoet zijn
waarom nou weer single player only Ik speel single player zelden ik ging eerst online spelen en toen na paar maanden oh je heb ook nog single player maar daar was je in 1 dag per campaingn doorheen toen
Ik denk dat ze singleplayer only hebben gedaan wegens balans in de gameplay, want als je cruizers hebt en een vliegdek schip, en een uber lucht macht, begin je aardig te domineren
Mwhahahaha lol. Maar met die aircraft carriers word je inderdaadte machtig denk ik. Ik wacht nog steeds op het goedkoper worden van Generals . Jullie posten toch wel jullie reacties als jullie ZH hebben he
Tuurlijk, ik post hem wel als hij bij mij nog in het plasic zit, en daarna krijg je wel een uitgebreide Jeroen review
De single player campaigns zijn wel weer erg kort. 5 missies per groepering. Die heb je idd binnen 3 dagen uitgespeeld. De challenge mode (met de generals) is wel weer een aardige toevoeging, daar ben je wel even zoet mee (9 verschillende) dus das 8 missies per general. Hoop leuke nieuwe units moek zeggen.