Heey Je hebt nu 3 generals voor USA maar kan je zo ook alle drie in 1 doen want ik vin beetje irri dat je als je generaal luchtmacht doet je heel zwak grond leger heb waardoor als je basis zo vernietigd kan worden. want tis beetje irri te verdedigen met vliegtuigen hele tijd als je constant aangevallen wordt door meerdere tegenstanders
Ik heb nu de US en China campaign uitgespeeld, godsamme, wat een coole add-on. Hij is bijna net zo groot als de originele game! Vond de laatste missie van China trouwens de leukste denk ik, of die ene met international opinion... die was vrij moeilijk wel.
Nu ik het gespeeld heb kan ik eindelijk m'n oordeel er over werpen. HIJ IS ÜBER VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De sfeer de wapens de tanks de upgrates en de voorfilmpjes en de ingame filmpjes. Echt prachtig.
Hehe hij kicks ass Ik met GLA campain bezig level 5 zit ik nu USA heb een enorme basis We lopen elkaar flink uit te moorden haha De computer is echt veel beter geworden Hulde voor de makers
En de missies duren volgens mij ook wat langer dan normaal. Anders was ik nl in 3 kwartier van Generals al in level 5/6. Nu gaat het toch heel wat minder snel. Maarja ik geniet er ook nog van
Ja he:$ hijs eg wel cool Ik straks met de china Campaign beginne denk als ik level 5 eerst ff gewonne heb zo haha zat net ff in een patstelling want wilde geen super weapons gebruiken maar die moet ik nu toch denk wel gebruiken want ze vallen steeds mijn troepen aan met super wapens, vliegtuigen, en die speciale vliegtuig aanvallen dus zo kan ik nooit echt groot offensief doen die wle nodig is Ik ga denk ff paar Superwapentjes bouwen en dan zijn ze vet de lul Vraagje!! Met neuton shells (china) kon je de bemanning killen van voertuigen ofzo stond bij de upgrade als je hem koos maar welk voortuig kan dat??
Ja dan gaat de bemanning van die tank waar je op schiet dood, als je dan een eigen manschap pakt kun je die in dat voertuig stoppen en is it yours Je kunt hem krijgend door bij One Star General de NUKE CANON te nemen. En dan kun je lekker raggen
Hehe Level 5 gedaan van GLA Straks aan China beginne of online beetje kloten met super wapens win je nog wel te makkelijk. Ik raak hem veel harder dan hij mij maarja ik bouw ook slimmer dan hun Vin wel cool dat ze de luchtmacht nu veel beter gebruiken en ook echt vaak enzo. IS dat jullie ook opgevallen?
Wat mij wel net opviel toen ik tegen een Hard Enemy vocht hij in het begin aardig sterk was maar later afzwakte. Toen was het tij gekeerd en maakte ik hem finaal in
hehe ja ik heb GLA Campaign uitgespeeld Ik ben nu in level 2 van de China Campaign. Best irri is dat level zit in het midden van de map en wordt van alle kanten steeds aangevallen. Kep net versterkingen gehad en kan nu een basis bouwen. Vin de levels veel cooler dan eerst.
Weet iemand toevallig wat voor soort paswoord je moet invoeren als je account maakt voor online gamen? Hij zegt steeds pasword incorrect
Ik heb hem net online gespeelt, en geen probleem met password ofzo.... Als ik jou was zou ik even een andere nickname en een ander password proberen..... misschien ligt het daar aan?
Je moet het password van je Gamespy account invullen, dat hoort bij je e-mail adres. Als je deze niet meer hebt/weey moet je een ander e-mail adres gaan invullen en dan gewoon een account createn met je pass naar keuze.