Nee ik kom nooit op die sites maar met Generals kon ik eerst wel gewoon nu opeens niet meer blijf wel ff klooieren
IK heb gehoord dat als je die challenges uitspeelt, je een secret general zou krijgen. Ook toen op de generals homepage in een poll werd gevraagd wie je de beste general vond, kon je ook kiezen voor de secret general. Wie is het!?!
Ik ga die challenges wel ff doen Ik heb geen flauw idee wie het is Tis me trouwens gelukt eindelijk online te spelen verloor alleen meteen lol
General Leang: Deze (overigens Chinese klasse AAAA) Generaal heeft de voordelen van elke zijde en beschikt ook over de verscheidene superwapens hiervan. Haar locatie is vlakbij de grens van Tibet, meer is niet bekend. Bron: http://www.generals.nl/showpage.php?id=54 Zo ziet het einde eruit: Spoiler
Pff ik ben begonnen met die challenges Er zijn der 9 Voor elke generaal 1 maar per generaal heb je 8 batteles Dus dan moet je 9 x 8 = 72 batteles winnen voor je die geheime generaal krijgt. Das fokking veel Kan je met die geheime generaal ook online ??? Kep nu 5 challenges gewonne met de USA Generaal van de luchtmacht hoef der nog maar 67
Nee hoor, je hoeft maar met 1 generaal de challenge te doorlopen voordat je bij de boss general komt, dus dat valt allemaal wel mee En nee, je kunt Leang niet on-line gebruiken, zou wel erg oneerlijk zijn als je toegang had tot alle zijden he
Die Challenges zijn echt Cool Die generaal waar je tegen moet knokken zegt echt humoristische shit soms Veel leuker dan de normale missies,
Mwah, meestal irritant, vooral dat "when is your next attack, can we expect it today general" van Kassad, terwijl ie nog maar 1 gebouw heeft dat ge-camo'ed is zodat je het niet kunt vinden is echt knetterirritant :/ Spelen jullie Generals ei'k vaak on-line / in clanverband?
Haha ja was mij ook opgevallen maar soms zeggen ze wel hele coole dingen. Ik speel wel eens online Ik heb nu 1 keer gespeeld met Zero Hour meteen verloren met Generals 15 keer ofzo toen had ik 5 keer gewonnen Maar ik doe altijd 4 tegen 4 dus je bent ook afhankelijk heel erg van de anderen, maar dat vind ik zelf veel leuker dan 1 tegen 1. Ik ben nie zo super goed, doe het meer vol de lol Tis alleen niet altijd even leuk want sommige zijn opeens weg ofzo in je team of die bouwen geen verdediging en de goeien zijn vaak veel te goed Soms zitten er 4 super goeien tegen 4 newbies en das echt nie leuk ofzo aand het einde zitten we dan met ze vieren in 1 kamp te kutten Zit niet in een clan Ps: Kan je die tiende generaal wel in skirmish kiezen?? Lijkt me wel tof Ik moet nu tegen dat wijfje
Nee, uiteraard kan dat niet Dat zou gewoon superoneerlijk zijn. Mja, beetje weinig on-line zie ik al... jammer