hey misschien een beetje rare vraag maar met welke cd speel je ? die van orgineel of die van de expansion? want bij RA2 en YR moest je weer met de RA2 cd spelen Greetz Xatos
Zoals proxi zei de expansion-cd Maar het klopt niet helemaal wat je zegt, met Red alert2 + de expasion Yuri's Revenge moest je net zoals deze keer met de Yuri's revenge cd spelen, dus er is dit keer in dat opzicht weinig veranderd.
Zo ik heb nu de USA Missie uitgespeeld op Hard en heb er aardig wat skirmisch potjes op zitten , het is en blijft verslavend gewoon
Ik heb generals nog nooit gespeeld, maar ik zou voor titan gaan hoor ziet er me meer origneel uit, grootte manschappen en godpowers zijn onwijs vet, dat heeft generals niet
Ik heb age of M en generals gespeeld Ik vin Generals veel beter. En ze hebben echt een super uitbreiding uitgebracht. Ik zou zelf dus voor Zero Hour gaan hoor
Wat een mega uitbreiding is dit zeg, net zo groot als de originele game zowat (maar dan stukken cheaper ). Vind de bunker busters echt COOL gewoon.
generals is bruut, ik moet die uitbereiding nog echt wel kopen, die ziet er ook super uit , vooral om dat ik de watervoertuigen mis en die graag is in een missie voorbij zie komen.
Ik vind die boten altijd leuk online. Ik zorg dan dat niemand zover komt dat ze mijn haven zien, en dan val ik ze ineens aan met mijn vliegdekschepen. Echt cool was dat met RA2
Heeft iemand een idee waarom ik niet met Generals online kan? Het is een legale versie, maar als ik een account wil maken, zegt hij: Could not connect with Generals online
Ik heb even een vraagje: wet iemand of er een dubbelpack te koop is met generlas en zero hour? want ik ben over een maand jarig en heb geen flauw idee wat ik moet vragen.... ik zit dus te denken over generals
Yep er is een dubble pack te koop van Generanls/zero Hour.. hij is te koop bij de gewone winkels voor €49,99
Ik heb er niks van gehoord. Het is eigenlijk gewoon Generals en Zero Hour in één pakket dus het lijkt me raar als ze het een oft ander hebben aangepast...
Nou het schijnt zo te zijn dat je je serial niet goed kan invoeren bij deluxe. Letters werken dan niet :?