1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

c3l WorLd

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door gekinskedel, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Gozer, dat rijmt!

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    LOL je neemt Nano aan voor CoD4 terwijl je niet eens weet of die goed is of zal worden. Hij heeft de Beta nauwelijks gespeeld, wel geteld heeft hij 1 kill en is hij 5 keer doodgegaan.

En CoD2 heeft die geloofijk ook niet gespeeld ofwel.8)

3. gekinskedel

gekinskedel c3l Leader

Leuk Bevonden:
    0
    moeilijk he leze>>>hij komt hoogstwaarschijnlijk het COD team versterken en zal reserve zijn voor het GOW team, en vanaf volgende week zal hij actief zijn bij c3l..

hoogstwaarcheinlijk is nog niet zekerr snappie.. dus oftewel misschien

4. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Verloren van qG:mad:

5-2
    5-1
    5-1

Dus qG was een stapje te groot voor ons.

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dan nog vreemd, maar oke, jou keus.:b:

6. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dacht je dat je hun aankon?

7. g0dLikE

g0dLikE Guest

@ oXaRiZ..

Zeg dat dan ook niet wil je..

8. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Godlike gozer, als jij is lekker probeert een keer een nuttige bijdrage te leveren in deze topic, dat zou al een hele verbetering zijn. NaNo is gewoon een geweldige aanwinst voor ons. In alle opzichten. Danny is een klasse gamer, ervaring, heeft organisatorisch talent en verdient respect op xbox live. Daarnaast is het gewoon een toffe gast.
    Dus wat zeur je nu? Vind het nogal wazig om te zeggen dat iemand slecht is in een spel, terwijl hij dat pas 1 keer heeft gespeeld :confused:. Sorry, maar dan moet ik echt afhaken.

9. gekinskedel

gekinskedel c3l Leader

Leuk Bevonden:
    0
    dat hebben wij nooit gedacht, feit is het GOW team heeft enorm veel ervaring opgedaan voor toekomstige matches.

we hebben het ook voor hun gedaan voor training voor seattle en wat ik hoor van mijn gow team is dat ze klaar zijn om daar te winnen!!.

Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  10. SmartieZ

SmartieZ Guest

NaNo was nooit meer dan een lachertje. Hij was niet goed op Gears maar omdat z'n team 1x van ons won met een of andere B lineup was hij te trots voor woorden en heeft hij een week shit gepraat. Hij werd in de re-match geslacht door het 1e team en z'n clan ging zelfs uit elkaar.

Vanaf dat moment was het niet veel met NaNo, hier een clan, daar een clan, zelfs een restart van Ic3 maar nooit met NaNo in het beste team. Z'n spelers waren wel OK, ook niet allemaal even speciaal. Daarbij zuight hij op CoD en Halo dus daar snap ik het ook al niet van. Oh en daarbij heeft NaNo al zo'n 10x gezegt 'ik stop met gamen' maar waarschijnlijk besefte hij nou dat zijn dagen wel erg lang zijn zonder z'n x-doos en is hij gewoon weer begonnen, precies zoals het de 9x daarvoor gegaan is.

En inderdaad oX, het is nu ontzettend moeilijk een fatsoenlijke GoW training te krijgen, mijn lijst is ongeveer 98% Halo 3 en 2% Away, niemand meer op Gears. In ieder geval bedankt voor de training, maar we zullen nog meer nodig hebben om te winnen in Amerika.

11. gekinskedel

gekinskedel c3l Leader

Leuk Bevonden:
    0
    zeker graag gedaan voor die training, waarscheinlijk zullen we nog veel c3l vs qG training dit weekend want idd 98% is h3...

nano is gewoon een relaxte kerel vandaar dat k hem heb aangenomen in 1ste plaats verder kijken ik en nano ff wat hij bij c3l gaat versterken... ik heb er vertrouwen in:D

12. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is een gewoon een relaxte gozer die aardig kan gamen, net als jou! Ik vond jou nou niet een qG member waard, want waarom wel omdat je goed bent in ???

Dus gewoon niet zeiken over NaNo Ic3 want iedereen die nu over hem zeikt is slechter dan NaNo Ic3, ik wil niks tegen godlike hebben maar wat jij hebt neergezet is nooit zo hoog als nano ic3 is gekomen!

Ik merk gewoon een jaloezie onder de mensen, want jullie zijn nooit ver gekomen met een clan (team xtreme:mad:). Dus wat zeik je nou, ik kan wel respect voor je mening hebben, maar wat je nu zegt is gewoon pure onzin!

Dus lijkt me het nu wel klaar over NaNo Ic3, of als jullie echt niks te doen hebben gaan jullie een reactie posten waar toch weer onzin in staat:D

En Ic3 was beter op CG dan qG, kan je wel zeggen ze spelen tegen noobs! Maar qG doet dat ook alleen verliezen ze van Lost Souls??

Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  13. gekinskedel

gekinskedel c3l Leader

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen nou weer ff on-topic over c3l en ff ophouden over nano

14. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Smartie jonge ouwe fatso:) Dikke 10 tonner dat je bent.
    Maar goed ergens heb ik nooit begrepen wat je tegen me hebt!? Misschien wil je het de kijkers eens eff haardfijn uitleggen?? Zou fijn zijn! Ik een lachertje?? Klinkt alsof je nog steeds boos bent dat Ic3 zogenaamd van een qG B team won. Naar mijn mening deed Maj1n alleen niet mee en dan noem je je team gelijk B?? Best zwak Dikke.. En dan waar heb ik dan een week shit gepraat??
    Dan mn clan werd in een re-match afgeslacht?? Mag ik nu misschien ook het excuus gebruiken dat wij toen in een B team speelden?? Bij ons speelden:
    LuNa, MiCro, Inf1nity oja die deed nooit eerder mee. En waar waren ik en NeCr1s dan?? En jij denkt dat Ic3 daar door stopte.. Nog steeds.. Wat een zwakke gedachte. Maar goed eff doorgaan op je verhaal want je wilt vast niet dat ik iets oversla of wel.
    Zoals ik me herriner speelde ik altijd mee behalve die ene match tegen iG. Maar zo naief als jij bent denk je gelijk dat ik nooit meespeelde
    Verder heb ik indd niet veel CoD gespeeld omdat die Beta het bij mij niet goed doet. Maar waarom probeer je me nou zwart te maken, het is alsof je me nooit met rust kan laten zo foking irritant is dat Verder heb ik 1x gezegd dat ik ging stoppen IVM met school. Maar kan ik het helpen dat mn nieuwe huisgenoot ook een 360 heeft gekocht?? DUs Smartie oftewel Martijn je bent gewoon dik, En je bent er vast heel veel mee gepest:thumbs:

15. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Raoulio jonge doe gewoon relaxed verleng je XBL zodat je niet meer mensen irrteert op XBW

16. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dennis beter reageer je niet je hebt hier ook geen fuck te zoeken.
    Je was ook bijna uit aoD gegooit!! Maar wie hielp je ook alweer??
    En op die manier kon je naar NG dus je hebt geluk_0/

17. gekinskedel

gekinskedel c3l Leader

Leuk Bevonden:
    0
    nano ik weet dat je graag mensen helpt;) maar hem?? nouja toch aardig en netjes van je...
    veel plezier met me beta mzzl

18. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    @Lightnezz: Ook al zou SmartieZ niet kunnen gamen kan hij nog steeds super goed managen. Iets wat in veel clans nog ontbreekt (Check de hoeveelheid clans die uit elkaar valt na minder dan een maand).

@oXaRiZ: Ik denk dat we er nog wel een scrim uit kunnen halen zondag, ik en IntenZz kunnen wel alleen moeten er nog 2 zijn die willen spelen.

19. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    @nemisis: En NaNo is ook een managend type die je altijd kan gebruiken, dus:D

20. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom had Ic3 zoveel sponsors en partners?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina