Ik ben een WW2 fan maar ik denk niet dat ik deze haal. Het ziet er op dit filmpje niet uit. Komt doordat het een filmpje is want waarschijnlijk ziet het er erg vet uit. Dus dat zeik ik niet af. Maar wel hoe realistisch het is. Ik hou van realistische oorlog games. Wel appart hoor als je in 20 seconden 10 vliegtuigen ziet overvliegen en elkaar kruissen van alle kanten. Dat gebeurt gewoon niet. Het is wel leuk om het sfeertje te benadrukken en te laten zien dat er dalijk iets moeilijks gaat komen. Je hebt ook geen team dat vind ik best jammer dat vond ik bij BIA namelijk best leuk. Die gast word ook nog eens een groot aantal keer geraakt en hij is nog niet dood. Hij steekt de straat over naar de rook toe zonder daarbij goed op te letten wat er voor de rest langs hem gebeurd enz. Zo werkt een oorlog gewoon niet. Alles gaat erg taktisch maar dat zie je hier dus niet. Ja ik kijk naar de kleine dingen maar deze game vind ik denk ik toch niet echt ontzettend leuk ookal ben ik een WW2 fan. Ik koop denk ik liever Ghost Recon 3 dan deze. Ookal slaat het genre van Ghost Recon 3 mij toch iets minder.
Laatst bewerkt: 26 jun 2005