1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 (360):10 min. INGAME!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door I.T.C.H., 26 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Idem hier. Ik hou sowieso niet zo gek veel van WO2 shooters. Maar nu ik deze ingame filmpjes zie, en nog wat op gametrailers.com heb bekeken, kan ik geen genoeg van dit soort beelden krijgen. Wat een geweldige sfeer zit in deze game! De PU, die ik vandaag pas kon lezen, is er ook erg over te spreken.

Ik denk trouwens niet dat de controls flexibeler zijn door de controller. Hoogstens een heel klein beetje. Ik denk dat de makers gewoon goede instellingen hebben gemaakt en het genre shooters weer wat toepasselijker hebben gemaakt voor de console [aangezien er veel kritiek was]. Marja, het blijven trailers....nog een half jaar wachten voor we er echt over mee kunnen praten :'-(

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was geen trailer. In de begin post van deze thread staat een filmpje, en dat is 100% ingame!!!!

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Weet ik [als je dat niet meer ziet.... ;) ]...ik noem het gewoon allemaal trailers O-). Toch kun je nog niet veel over de besturing zeggen. Daarvoor moet je het eerst zelf spelen. Ook over wat andere dingen van een game. Het is niet voor niets zo dat reviewers eerst is een tijdje met het spel bezig zijn voor ze daadwerkelijk die review schrijven. Misschien kwam het wat anders over...

Laatst bewerkt: 26 jun 2005
  4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap het nu:D

Maar deze game oogt heel mooi. De 360 heeft gewoon zoveel goede games bij de launch je kan als gamer gewoon niet kiezen!!!!

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Echt een must have ga ik zkeer halen bijn m'b X360.

6. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    woow dat ziet er goed uit idd! Deze ben ik wel van plan te gaan kopen denk ik.

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben een WW2 fan maar ik denk niet dat ik deze haal. Het ziet er op dit filmpje niet uit. Komt doordat het een filmpje is want waarschijnlijk ziet het er erg vet uit. Dus dat zeik ik niet af. Maar wel hoe realistisch het is. Ik hou van realistische oorlog games. Wel appart hoor als je in 20 seconden 10 vliegtuigen ziet overvliegen en elkaar kruissen van alle kanten. Dat gebeurt gewoon niet. Het is wel leuk om het sfeertje te benadrukken en te laten zien dat er dalijk iets moeilijks gaat komen. Je hebt ook geen team dat vind ik best jammer dat vond ik bij BIA namelijk best leuk. Die gast word ook nog eens een groot aantal keer geraakt en hij is nog niet dood. Hij steekt de straat over naar de rook toe zonder daarbij goed op te letten wat er voor de rest langs hem gebeurd enz. Zo werkt een oorlog gewoon niet. Alles gaat erg taktisch maar dat zie je hier dus niet. Ja ik kijk naar de kleine dingen maar deze game vind ik denk ik toch niet echt ontzettend leuk ookal ben ik een WW2 fan. Ik koop denk ik liever Ghost Recon 3 dan deze. Ookal slaat het genre van Ghost Recon 3 mij toch iets minder.

Laatst bewerkt: 26 jun 2005
  8. FabianNL

FabianNL Guest

dit is logisch, is namelijk een demo dit waar je niet dood in kan gaan en het gewoon om alles te laten zien gaat...

9. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    nogal veel slow down in dat filmpje, ik ben er nou niet echt van onder de indruk

10. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Die slowdown zal eerder in de trailer zitten dan in het spel ;)

Maar ik ben erg onder de indruk, tactisch is het niet maar wel spectaculair en bloedmooi :D

11. znx_janx

znx_janx Shave or not?

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik opzich wel strak vond was datie bijna door een raket werd geraakt en dat hij bijna knock out ging.. dat daarna een medic hem weer hielp om op zn poten te komen.. als dat zo in de game zou zijn zou het wel zwaar irritant worden.. elke keer 2 minuten om je heen kijken :D

12. FabianNL

FabianNL Guest

ja, maar dat is waarschijnlijk zo scripted als de pest, zat in het 1ste level van BiA ook, raakte je ook "knock-out", en dit gebeurde altijd gewoon na zoveel tijd, maakte verder niet uit waar je was of stond... zal hierbij ook wel het geval zijn... of heel dat eerste stukje kan je niks in doen behalve rondkijken, tot je opgelapt bent en dan pas zelf kan spelen, nog aanzienlijker...

13. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker boeie of het gescript is, dit valt trouwens egt wel mee en de scripted events die plaatvinden benadrukken alleen maar een sfeer die egt te goed is.

14. FabianNL

FabianNL Guest

zeg ook niet dat het uitmaakt dat het scripted is, ik zeg alleen dat je dus niet constant hoef op te letten dat je niet knock-out gaat want dit zal niet gebeuren, dít zijn scripted events.... de rest zal idd ook wel aardig scripted allemaal zijn maar dat zorgt juist voor deze geweldige sfeer! :D

15. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok maar om dat "nock out" gaan nu als argument te nemen kijk hij ging nock out omdat er vlak naast hem een ontploffend projectiel neerkwam, dit is in een strijd wel eens het geval maar niet continue.

16. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk dat sommige dingen niet realistisch zijn maar volgens mij willen de mensen van Activision dat ook helemaal niet O-) .maar ik vind dat je Ghost Recon Niet zo goed kunt vergelijken met CoD. Ghost Recon is gewoon vele male realistischer ( qua gameplay).

Het filmpje vind ik erg vet, want ik had het gevoel alsof die gast echt in die oorlog zat , omdat je van alle kanten kogels hoorde . Wat ik alleen niet zo mooi vond ,was de zee na 6:10 seconden ongeveer. Maar dat kan ook aan het filmpje zelf liigen. Ik kan iig niet meer wachten tot ik zelf de controller van de 360 in handen neem :cool:

17. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 1 was behoorlijk realistisch, ik heb een keer een historisch boek gelezen over de slag bij Stalingrad, en sommige delen in Call of Duty waren echt volledig identiek.

18. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    bij medal of honor allied assualt had ik het gevoel of ik in saving private ryan zat. en bij call of duty 1 het gevoel, bij stalingrad dan, of ik in enemy at the gates zat. dat soort films worden heel veel voor zulke spellen gebruikt volgens mij. daarom zou het misschien wat scripted aan kunnen voelen soms.

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet trouwens wel in je achterhoofd houden dat het WO2 is, en geen moderne oorlog in Irak ofzow. Ik denk dat sommige soldaten toen nog iets roekelozer waren dan nu het geval is. Kijk naar WO1, dat was helemaal erg. Dat was met z'n allen een paar meter naar voren lopen en een loopgraaf proberen te maken of in een al bestaande loopgraaf duiken. Dan vind ik dit nog strategisch :p Natuurlijk zitten er dingen in die niet realistisch zijn, maar ik vind dat meer mierenneukerij...sorry.

20. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben na mohaa en cod 1 een beetje af gaan zien van die ww2 shooter maar dit slaat alles. Dit is zoooo gaaf. Alles wat in beeld moet is in beeld en raazend snel .Die explosies en dat rook enz. zoo realistisch gemaakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina