1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Van A naar B kreeg ik niet voor mekaar, steeds maar Duitsers vanuit E en D die me kapot schoten. Je kon dat wel met smokes oplossen, maar ik had er daar nog maar 1. Gezien ik voor A 3 smokes had gebruikt, niet dat ik die allemaal nodig had, maar uit frustratie smokes gegooid, en dan Checkpoint...

    Maar goed, Voor E mijn laatste Smoke gebruikt (met nog 4 huisjes te gaan was dat niet erg handig). Overigens geen goed idee om te beginnen in E als B, C, D en F nog bezet zijn, want binnen een paar seconde moet je 4 man neersnipen en vluchten uit het raam omdat er een hoopje Duitsers E in komt gestormd.
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vond ik wel redelijk makkelijk, alleen was dat gemeentehuis aardig lastig, maar deed er veel minder lang over dan the Silo.

    Ik kreeg A naar F niet voor mekaar met mijn Smoke granaat, Ik werd altijd wel weer gesniperd door die gast boven bij E (die je wel neer kon knallen, maar steeds weer terug kwam), mannetjes buiten, of die 500 man in F.
     
  3. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een idee wanneer die patch uitkomt? ik bedoel soms is die lag gewoon niet te harde maar als hij er dan niet is heb je wel goeie games !!!....
    en weet iemand ook wat er in die patch gaat komen( nieuwe levels?...)
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerst CoD2 op Regular uitgespeeld en nu ben ik bezig met Veteran. :)

    Ik heb de eerste 2 Russische missie's uitgespeeld en het allerlaatste level van het spel in Frankrijk.

    Nu wil ik graag weten wat andere levels zijn die "makkelijk" zijn op Veteran.
    Ze zeggen die met de tanks, maar ik word telkens afgeknald dus misschien heb ik daar ook wat tips voor nodig.

    Wie helpt? O-)
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat een keer vast met 'the silo' toen ik op die toren/silo zat en die mortar teams moest snipen.
    Ik had net zo'n checkpoint gehad komt er binnen 3 seconden zo'n mortiertje precies op die toren. Ik heb geprobeerd de 3 aanwezige mortarteams te snipen, maar die granaat bleef maar vallen.
    toen moest ik t level maar overnieuw doen.

    enige tip die ik kan geven is: niet stil blijven staan om te richten
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2006
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat is irri. Ik meost toen ook razend snel 4 van die dingen uitschakelen want anders was ik ook direct dood. Geluk was het scripted dus ik wist ze op den duur wel. Begin stuk is moeilijk, eindstuk is het makkelijk, als je maar genoeg naar die radar kijkt :)
     
  7. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde gehad in dat level. Ook dat 5 sec na een checkpoint een mortier neerdaald. En het frustrerende was dat voor het laddertje ook nog een mannetje zat zodat je niet naar beneden kon vluchten.

    Heb het level toen ook opnieuw gespeeld.
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    Zo ik heb hem ook sinds begin van de avond. Wat een spel is Call of Duty 2 zeg. Prachtig echt waar. Begin missie met die training is erg mooi die generaal ziet er levens echt uit. Ik speel ook op moeilijkste graad. Alle controls zijn nog even wennen. Zit nu ''vast'' bij de russiche 2e missie. Dat je elkaar moet beschieten vanaf die 2 gebouwen. Is wel lastig zeg op moeilijkste misse graad.

    Denet ook even online spel gedaan met cod II ziet er ook goed uit. Wel wat rustig inderdaad met 8 spelers op 1 map. Maar zie er wel de fun er van in.
     
  9. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hm k vraag me altijd nog af of je echt goed wordt met de besturing. Ik heb 't spel meerdere malen gespeeld op de xbox 360 in de macro maar ik lijk nooit ook maar een beetje aan die besturing te wennen. Ik kan gewoon niet mikken. Op de pc heb ik em al en daar is hij wel fijn verder, maar het kan natuurlijk gewoon liggen aan 't feit dat ik eigenlijk alleen halo heb als schietspel zo'n beetje en dat dit toch een iets andere besturen is. Bij halo hoef je ook lang niet zo nauwkeurig te zijn terwijl dit in CoD2 toch wel een heel ander verhaal is.
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Zit nu 2e gedeelte met de russen. Dat ik de telefoonkabels moet fixen. Op veteran echt lekker hard. Geen moment rust. Stukken al heel vaak overnieuw gedaan
     
  11. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    dat komt omdat je bij de marko en al die andere demo-pods staat, en met staant gamen is het idd moeilijker om te mikken.
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanner komt die patch tegen laggy? Wat nu is echt mega erg.

    BTW, ik speel cod 2 op veteraan.
     
  13. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit een beetje vast op the silo op veteran......stomme ''Jerries'' weten me altijd te pakken:p
     
  14. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    najah omdat ik een beetje pissssssst was dat ik de hele tijd dood werd geknald heb ik hem maar even op hard gezet(dan is ie 10x makkelijker!!!!)
     
  15. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb nu mega last van "unable to join gamesession" heb het pas sinds gisteren, en degene met wie ik wil spelen heeft exact hetzelfde op een gelijk moment...

    Weet iemand er meer van af ? of zeggen jullie...HUHO-) ?
     
  16. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik ook gewoon om ste beurten die mortieren uitschakelen op een gegeven moment heb je die te pakken die die granaat naar je schiet. je zult wel 6 keer doodgaan ofzow maar dat is beter als dat level op veteraan uit te spelen
     
  17. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook.. ik heb het spel sinds donderdag en meestal kan ik 's avonds niet spelen.. In de middag en ochtend wel



    Hoe kan ik al me gamepoints halen van call of duty 2? al die 1000.. Ik heb er nu 200, moet ik dan uitspelen op easy, regular, ....., veteran?
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2006
  18. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles op veteran.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup, uitspelen op Veteran, dan scoor je alle 1000 points.
    200 voor het uitspelen, en 60 voor elke missie.
    Tevens 50 voor het uitspelen van de korte training en 100 (?) voor het compleet uitspelen op Easy of Normal.
     
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeerde net een multiplayer match te joinen, maar bij elke gaf die na een halve seconde aan: "unable to join" :confused: :{ is dit normaal?
     

Deel Deze Pagina