1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Op het moment wel.
    Ze werken wel aan een patch tho.
     
  2. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    als je geen lag wilt: na drie keer een server (in de lobby) te hebben geleaft, word je daarna vrijwel zeker host --> geen lag...
    Of stel je NAT in op moderate, heb je ook veel meer kans host te worden (omdat je andere servers niet kan joinen), maar dit is zeker niet aan te raden! want bij andere spellen alleen maar irritant.

    Maar beide manieren werken (spreek uit ervaring), maar het word inderdaad ook snel tijd voor een patch.

    BTW: als je host bent, duurt het altijd even iets langer voor er mensen in je server komen, en heb je tijd om je vrienden uit te nodigen, zo kan ik vrijwel altijd met een vriend van mij spelen...
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep zo doen wij (Rox, SVS, JPR, Mika Kimi en Heer Stefan) het ook altijd. Iemand zorgt gewoon dattie host is en dan geef je gewoon iedereen een invite. Tijdje geleden zaten wij met dat groepje van 5 allemaal in een server, dat is de bom 8)

    Kan ook wel vernemen dat ik steeds beter word in dit spelletje. Ik sta meestal 1ste, laatst kwam ik zelf een server binnen met al 7 man die al aan het spelen waren, JPR had toen 8 kills en 8 deaths (stond 1ste), op het einde was ik die gene met 25 kills en JP met 24, dikke inhaal race :p.

    Gisteren ook weer heel wat potjes gedaan met SVS, ik wil niet zeggen dat ik goed ben maar ik de ene kill was nog niet gemaakt of ik had er al weer een. Had uiteindelijk 25 kills en 4 dood. O-). Of laatst, 64 kills en 4 keer dood, Capture the Flag (had er 4/5 meegenomen :cool:)
     
  4. mcx

    mcx Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel meestal na 11.00u. Als een Amerikaan host is krijg 9 van de 10 keer lags. En... geen Nederlander te bekennen. Waar zijn ze rond die tijd of liggen ze al te maffen?
     
  5. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er meestal nog wel rond die tijd en er spelen best wel veel Nederlanders, ben er al een aantal tegen gekomen. Ik vind het ook zwaar irritant dat er (vrij) regelmatig lagg is, ik probeer net zoals anderen zeiden de host te hebben. Dan is het online gewoon een zeer gruwelijk en mooi spel..
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    D-Day op Veteran, best pittig. :cool:
     
  7. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    je scoort toch 1000 points voor elk spel dat je uitspeeld ? ( zeg maar alle achievements halen~!
     
  8. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik dus ook, alle missies van D-day op Veteran, Behalve ''the Silo'' die is dan op Hardenend
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Bij PGR3 kun je maximaal 900 halen, bij Condemned 970 punten.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja idd, vandaag mee begonnen, halve middag d-day missie gedaan, werd steeds neergemaaid op het laatste moment bij die save bij die tractor, erg irritant, maar heb em gehaald :9 Gaat zo lekker, Veteran is stuk leuker dan normal:cool:
     
  11. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt door de enorme voldoening die je krijgt als het haalt.
    Super spel
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    waarom staat er nu telkens unable to join

    echt irritant
     
  13. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kun je dan met 16 man online? dat las ik ergens.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Erm door middel van die glitch kan je toch met 16 man online?

    Je moet het met 2 personen doen, dus private chat is wel zo makkelijk. De een heeft CoD2 scherm voor zich en de andere is nog in het dashboard. Die gene speelt een arcade spelletje. Die gene met het arcade spelletje gooit een game invite naar de andere persoon, dit kan je bijvoorbeeld doen met MBU omdat daar MP in zit. De andere persoon die het CoD2 scherm voorzich heeft krijgt dan een Game Invite. Hij drukt op Accept --> en daarna drukte hij niet op Yes Exit maar op 'No'. Hierna gaat het kereltje met het laadscherm (CoD2 scherm) naar een Player Match en drukt daar bijvoorbeeld aan 'Team DeathMatch'. Hij wordt dat host, en huppa je hebt je server voor oneindig kills *kan ook zijn 300 kills*.

    Als het goed is kan je ook met 16 man in de server maar dat weet ik zo niet, toen ik het probeerde met Rox hadden al die 8 gasten in de lobby direct al op Yes gedrukt ipv No, en als het goed is moet je 9 man in de lobby hebben en dan kun je met 9 man, maar dat weet ik niet zeker.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Net voor een savegame afgeschoten worden...
    Je zou die controlelr toch door je TV heendrukken?
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Lol, als het zou kunnen...}:] daarna nog maar even lekker hexic gespeeld? :+
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Tja, je moet toch ergens mee kunnen winnen. ;)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    aangezien je op dit moment niet zo blij bent met CoD2...: ik ben bereid om de verzendkosten te betalen, stuur maar op naar mij :+

    (soort van wanhopige poging om goedkoop aan CoD2 te raken |:- ik moet en zal die game ooit in mijn handen hebben 8) )
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu nog steeds met het eerste level van de American Campaign bezig. Kom maar niet bij een nieuwe savepoint XD
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja, Ben nog steeds niet boven je gekomen.... op het Leaderboard klote bommen:{
     

Deel Deze Pagina