Ook zal de ontwikkelaar een tweede patch uitbrengen voor de Xbox 360-versie van Call of Duty 2. Deze zal ook in de nabije toekomst vrijgegeven worden. Wat er allemaal zal verholpen worden met deze patch is terug te vinden in het onderstaande lijstje. * Player Lag has been addressed * Private Game Lobbies / Reserved Slots * Enable Live Host to set custom game options * Map Preferences setting * Post Game Lobbies (players at end of match will return to lobby) * Enemy Player Name Notification * Kick Player (host ability) * Lobby Game Type, Map and Host Notification http://www.worthplaying.com/article.php?sid=32209&mode=thread&order=0 de bevestiging
Als het dan ook nog werkt, dan is dit meesterlijk. (misschien binnenkort een derde patch dat je met 16 man online kunt? )
Dat is naar mijn mening niet moeilijk, maar dit spel wordt inderdaad gruwelijk na deze update. Ik ben ook blij dat het nog een tijdje voor GR 3 komt, want anders had ik niet meer kunnen genieten van die update....
inmiddels is dat al 16 Maart te worden, en ik sta er niet van te kijken dat het nog 23 of 30 maart gaat worden.
Vandaag voor het eerst online gespeeld (Xbox live liet op zich wachten). Veel snipers, veel campers, weinig teamwork. Maar wel verslavend. Jammer dat ik nog niet zoveel level kennis heb, maar dat zal wel komen!
dan heb ik slecht nieuws want als de killy cam een cam is die laat ziet wie hem heeft gekillt van welke kant: dat heeft bf2mc ook
dat is gewoon iets om mensen die steesd op dezelfde plaats zitten tegen te gaan. als je vanaf een positie iemand afmaakt, en niemand weet waar jij zit kan je dat het hele potje doen. leuk voor jou, frustrerend voor het tegenpartij. voor meer fun (als je geen sniper bent dus) en campers tegen te gaan is het een goede toevoeging, als je echter meer realisme en chaos (en frustratie als je geen sniper bent) wilt dan is het handig dat het cammetje een aan/uit functie krijgt in het opties menu ofzo. is maar een ideetje wat fijn zou zijn, maar ik heb er toch nix over te zeggen dusja
Ik had vandaag 2 servers achter elkaar met 10+ mensen er in. En geen Kill Cam! Elk potje duurde 30 minuten.
Ja, dat kan je aan en uit zetten via die glitch, als je een beetje snel ben, kan je via die glicth alles instellen, wacht je wat langer, dan veranderd er wel eens wat. Had ik laatst ook.
Ik vind de killcam wel goed, even los van het feit of je daardoor wel of niet snipers tegen gaat, maar ik vind het gewoon leuk om mezelf terug te zien, en daardoor te kunnen zien HOE ik nou eigenlijk game door iemand andermans ogen.