1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik weet precies wat je bedoelt. :)

2. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ze die patch online zetten!! Kan niet meer wachten op een normaal potje online knappen! De single player ben ik al helemaal zat...

3. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt er misschien ook nog een patch om met 16 man te spelen?

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij neen

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Duurt wel lang hoor die update...

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik heb een vaag "probleempje" bij Call of Duty 2, ik leg het even uit:

Stel ik speel een hele missie uit (3 levels dus), dan kom je bij het schermpje "next mission" en "save & quit".
    Als ik op "save & quit" druk en dus weer terug in het menu ben zet ik m'n xbox uit.
    Eenmaal weer opgestart druk op "resume game", je ziet dan de laatste 3 seconde van 't laatste leven en krijg dan weer de keuze "next mission" en "save & quit" te zien.
    Als ik hier dus "save & quit" kies en ik ben weer in het hoofdmenu teruggekeerd, dan zijn al m'n achievements in 1x weg! Dus alle missies die ik heb uitgespeeld weergeeft hij als "not started" of "locked" ik heb dus tot vervelends toe de Russische campagne uitgespeeld en op Veteran is dat niet al te vlug te doen... Dus ik ben het een beetje zat aan het worden... Is dit een bug of is mijn XBox 360 gewoon gaar?

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Moehahahahahaah, eindelijk heb ik call of duty 2 uitgespeeld op vetaran:cool: !

8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lukt dus niet als telkens wanneer ik inlog al mijn savegames weg zijn :mad:

9. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das idd kut dan is er egt iets scheefs met uw xbox, kzou MS ff belle

khad et al binne 3 dagen uitgespeeld :cool: ik en mn dikke nek :9

10. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als ik je gamercard bekijk, zie ik toch dat het van 8-2 tm 13-2 duurde totdat je hem had uitgespeeld ;) .

Laatst bewerkt: 2 mrt 2006
  11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik had hem ook al lang uitgespeeld(maar op hard dan). Maar toen waren op een gegeven moment(toen ik een live profiel had gemaakt) levels,...weg, dus dacht ik speel ik hem maar op veteran uit, maar ik heb het wel op mijn heeel gemakje gedaan, denk ook niet dat ik het in 3 dagen zou kunnen, dan zou ik serieus gefrustreerd zijn8)!

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Om ff over heel iets anders van COD2 te hebben, ik heb het idee dat je zelfs wel erg klijn bent. Ik druk erg vaak op B (om op te staan) omdat het lijkt dat ik gebukt sta, wat ik dus niet sta.
    Hebben jullie dit probleem ook?

13. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik herken het wel ja, maar het went wel. ik had het vooral op het lvl hill 400 omdat dat gewoon een enorm level is....

14. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    multyplay met 14 man

het is een game glitch :p je moet bij multyplay en dan system link een game aanmaken, in dat scherm blijven staan, aan een friend vragen of hij bij een ANDER spel online wil spelen en dan jouw een invite voor dat spel wil sturen, je accepteerd de invite en dan komt er iets te staan dat je hem niet kan joinen, en dan moet je op no drukken en dan zit je in je eigen gemaakte server ;) voor meer info moet je me maar ff om een private chat vragen

15. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat mijn savegames weg zijn of waren is dus een bug en nu moet ik er blijkbaar een patch voor hebben!

Waar kan ik die Patch vinden? Ik heb al op XBox Live gekeken bij downloads van Call of Duty 2 maar kan hem daar niet vinden, kan iemand mij daar mee helpen?

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die is niet tedownloaden. Alleen als je je COD2 speelt krijg je een update, en blijkbaar heb je die al. Er is verder nog geen update geweest.

17. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dan zal ik even de CoD2 game erin doen, want ik heb hem nog niet gespeeld sinds ik XBox Live aan de praat heb gekregen.

18. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik gisteravond CoD 2 opstartte meldde hij weer dat er een update beschikbaar was. Weet er iemand meer over deze update, want het was niet de grote lang verwachte update waardoor je eigen levels kan kiezen en met 16 mensen online kan enz. Of is dit gewoon 1 of andere bugfixer..

Heb al gelezen dat het een algemene update was..

Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  19. mars15

mars15 Guest

Kwam die patch nou maar uit, was toch deze week. Heb nog geen 1 fatsoenlijk potje cod 2 gedaan

20. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Die lui moeten echt aanmaken ja! Ik wordt echt strontziek van dat COD2 Live systeem. Zo moeilijk is het toch niet om aan te passen, in system link staat het goede systeem al.

Deel Deze Pagina