1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook zelf game maken kost alleen wat moeite gewoon via system link en dan glitch naar live :)
     
  2. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je ook een hypersupermega verbinding hebben, altijd lag in cod2, dikke vette ping (terwijl ik de snelste @home heb )!|:- Laat die fix aanmaken!
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja als je een Nederlandse server hebt is er niks aan de hand hoor ... :)
     
  4. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik nog nooit gevonden...
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Gewoon ervoor zorgen dat je als eerste de server binnenkomt en dan je friends inviten :9
     
  6. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 1000 keer proberen zal dat misschien wel lukken ja...
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Huhm ik heb er geen last van, af en toe dan...
     
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan gaan wij een keertje cod gamen, vanaaf?
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Heb nu ook de Engelse missie uitgespeeld. Ik speel nu de 1e Amerikaanse missie, wat een respect voor de mensen die dit echt hebben moeten doen in de oorlog. Die rots opklimmen en daarboven zo choas.
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

  11. mars15

    mars15 Guest

    ja zou niet weten waar ik heen moet, wel naar zo kanon
     
  12. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vanmiddag de single player capaign uitgespeeld, nu nog een keer op veteran natuurlijk. Maar het was echt super! Enigste minpuntje dat ik kan opnoemen zijn de animaties van de stervende personages, ik had liever ragdoll effects gezien. Nu liggen ze vaak half door voorwerpen of muren heen...

    Online heb ik ook geprobeerd, maar ik wacht liever nog even tot de patch er is voordat ik echt online ga knallen. :)
     
  13. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0

    Doe dat maar want de laatste tijd is het echt werkelijk triest met CoD2 online. 9 van de 10 keer unable to join gamesession, of dat na 5 minuten spelen pas die supervervelende lag optreedt, Dat je minutenlang ligt te wachten tot er 8 man zijn en dat ie dan doodleuk verteld dat de server vol is.|:-

    Of dat ie tijdens een superlekker potje zomaar ermee kapt en zegt dat de server disconnected is. Eerst had ik er vrij weinig last van maar het begint nu toch wel extreme vormen aan te nemen. Hoop dat die patch snel verschijnt, maja over een weekje zitten we met z'n alleen GR AW online te spelen8)
     
  14. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    heb sinds gister live, maar kan toch redelijk snel in een match komen. gister idd wel af en toe achter elkaar unable to join match. vandaag nog niet gehad. maar wel een vet spel om online te spelen:)
     
  15. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta op het punt om COD 2 te kopen, ik kan de demo al helemaal dromen.

    Maar ik wil nog een paar dingen weten.

    Hoe lang ben je ongeveer bezig met de single player.
    Kun je offline tegen bots spelen.
    Heeft de single player een goede replay waarde. (De demo iig wel :cool:)

    Tnx in advance
     
  16. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je met de single player zo'n 8 uur bezig bent, misschien wat meer.

    Je kunt niet offline tegen bots spelen.

    De replay waarde, als je het spel eerst bijvoorbeeld op Hard uitspeelt, zal je hem daarna waarschijnlijk op Veteran uitspelen (voor de achievements).
    Begin je meteen op Veteran, dan zal je hierna de singleplayer waarschijnlijk niet meer vaak spelen.

    Tegen de tijd dat je Veteran uit hebt, is er vast wel een patch voor het online gedeelte, waarna je dus online aan de bak kan :).
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF man, telkens als ik wil joinen staat er 'Unable to join game session'...:{

    En als ik er eindelijk in zit, dan word ik van Xbox Live gedisconnect..:confused:

    Kan iemand me helpen?
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Nope, dat is de bitch die CoD online is...
     
  19. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Lui zijn veeeeeeeeeeeel te laat met die patch...
     
  20. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game heb ik 1x online gespeeld en daar gaat het ook bij blijven...

    coole game maar ze hebben heel erg gefaald bij die multiplayer... en ja de patch komt er nu aan... maar precies wat Evert NL zegt veelste laat
     

Deel Deze Pagina