nix veelste laat oke het duurt ff en ok het zou er al in moette zitte maar ik heb nou tenminste tijd gehad voor single-player en beter wa later en glitchless dan wa ernou met PDZ is no complaints hier
Ten eerste, je post is echt heel duidelijk.... Ten tweede, veel mensen die CoD hebben gaan ook GRAW halen. Aangezien die morgen of woensdag te koop is zal de patch voor CoD te laat zijn... Niemand die dan meer wat om CoD geeft...
dan heb je heel dom gekocht! voordat ik CoD2 kocht wist ik precies wat er mankeerde en ik wist ook dat die patch nog ff kon duren. maar ik heb in de tussentijd ff single gedaan en PDZ achievements gehaald dus als die patch komt ben ik ready.
Ondanks het gare multiplayer gedeelte, heb het toch echt met heel veel plezier gespeeld de afgelopen 3 maanden. Af en toe was het moeilijk een goede server te vinden, maar de aanhouder wint, en die glitch werkt ook perfect...
Ik had em niet gepre-orderd. Maar goed, deze discussie gaat op niets stuk lopen. Ik kocht het spel omdat ik een tweede titel voor de 360 wou hebben (naast PGR. CoD zag er veruit het beste uit als titel. De single-player is ook geweldig, maar de mp is zo geweldig slecht, dat het spel zo niet verkocht had mogen worden. Dit is geen probleem, want het is te patchen. Maar als die patch te lang op zich laat wachten in de levenscyclus van een game, is het nutteloos. De volgende generatie games voor de 360 staat hard op de deur te bonken en CoD gaat het veel moeilijker krijgen om nog het meest gespeelde spel op live te worden. Ik zeg niet dat ik het spel nooit meer zal spelen of dat die patch er beter niet komen. Ik zeg alleen dat de timing voor veel mensen ongelukkig is omdat ze al doorschuiven naar de volgende generatie 360-games
Precies, ik vind het ook raar dat die patch niet eerder is gekomen. Waarschijnlijik komt ie ergens deze week, samen met Ghost Recon. Ik heb dit spel de afgelopen 5 weken echt veel gespeeld en het is nog steeds erg leuk, als je een goede server kan vinden. Maar 9 Maart ga ik over op Ghost Recon ook al is die patch er dan. Dat wil niet zeggen dat ik CoD2 helemaal niet meer zal spelen maar het zal wel minderen. Dit is eigenlijk hetzelfde als wat Rox bedoelt.
Ik heb deze gekocht 3 weken terug, gelijk met mijn xbox 360. Wist dat de mp niet goed was. Maar de SP is zo tof. Hierna ga ik hem nog een keer spelen gewoon weer van begin.
Heb hem zelf op 25 Nov 05 gekocht Maar met die patch mogen ze wel opschieten, ik kan geen normaal potje spelen of er zit weer eens LAG in.
meende da nou? ik vin em leuk om 1 keer te spelen maar daarna niet meer. die missie zijn nog frustrerender dan psv die weer kampioen wordt. ik ben blij da ik et gehaald heb en nooit meer hoef te doen
ik heb cod2 bijna voor de 2de keer uitgespeeld(hardend en veteran), echte uber game(vooral omdat je moffe van afknalle )
naja, als jij Age of Empires 3 speelt, en je moet tegen de Dutchies, doe je toch ook gewoon je best?! Ik vind de levels online niet goed, ik speel al lang online shooters, maar door de level opbouw kun je eigenlijk t alleen maar redden met een sniper. Niet echte gevechten.
Onzin, bij veel levels kun je ook een machine gun of een trench gun gebruiken. Alleen bij levels als Becourt is een sniper echt handig....
Ik vind sowieso dat er online veel te veel gesniped wordt, echt triest gewoon. Soms respawn je en dan zit er weer en gast te snipen. Ik hoop dat door die patch de sniper veel slechter wordt dan nu. Als je in een level als Carentan gaat snipen heb je echt geen skills. Maar dat is mijn mening.
Wat een gegruwel... De derde missie van de Engelsen dat je in een Ambush geleid wordt... Huilen met de pet op in Veteran mode, ben gvd nu al 70x doodgegaan binnen de eerste 30 meter van de missie... Nu sta ik in de poort en probeer ik het plein te betreden en wat denk je, blijft de rest van m'n team lekker 15 meter achter me staan, mag ik het zeker weer allemaal doen! Lekker is dat...
tip: zoek cover (ik ging naast de poort zitten) en gooi veel rook granaten, iets van 2. Vervolgens opend je team de poort... en dat plein, blijf in het gangetje ernaartoe een tijdje zitten/liggen en schiet er zo veel mogelijk af, er zullen er nog veel blijven leven: gooi weer een rook granaat en ren snel naar hun toe, en zoek ergens anders cover en schiet ze af...