dit lees ik net in de review van Insidegamer... Wilt dit nou eigenlijk zeggen dat ik de campagne in principe 3 keer kan spelen, maar dan steeds in de huid van een ander (engelsman, rus, amerikaan)? of hoe moet ik dit zien?
Daarmee bedoelen ze verschillende wereldelen/klimaten. De ene keer speel je in Rusland, de volgende keer in Frankrijk. En dan speel je bijv. met de russen in Rusland en mij bijv. de engelsen in Frankrijk. Hoe ze er in godsnaam bij komen dat het vershillende gameplay oplevert is mij de vraag Tis allemaal recht toe recht aan schietwerk.
op wat voor manier is de gameplay dan anders? meer stealthy dan die andere missies? andere missie doelen?
gameplay is niet anders hoor. De legers hebben alleen, logischerwijs, verschillende doelen. De Britten rennen vaak door Afrika om een generaal zijn leger te verslaan. De Russen proberen Rusland te bevrijden van de Duitsers. De Amerikanen zijn op stranden en iets landinwaarts bezig om Europa te bevrijden. De gameplay veranderd niet, je moet gewoon de hele tijd door middel van de verdedigende macht neer te knallen je een weg banen naar doelen om op te blazen of in te nemen. Sommige missies zijn wel weer veel moeilijker dan de andere om te doen.
Sommige missies zijn intenser dan de andere, om nou te zeggen dat het hele gevoel van het spel verschilt per missie is overdreven. Sommige plekken zijn gewoon, voor de Duitsers, op een betere strategische plek om te verdedigen en soms zijn er gewoon meer Duiters, maar jij bent de hele tijd de aanvallende ploeg!
Britse missies zijn wat opener, meer in voertuigen. Dat scheelt al veel Russchische heb je de sniper, dat is heel anders
De online patch komt toch voor april? Dan zou het toch wel op gaan schieten. Lijkt me wel vet dat je dan gewoon eigen servers heb
mm ja online is heeeeeel veel lag helaas alleen als ik zelf host gaat het goed. Maar daar komt nog een nieuwe patch voor uit?!
En toch blijft het altijd de vraag of zo'n update ook daadwerkelijk komt! Hoop het wel voor de COD 2 spelers onder ons. Is namelijk vervelend als je partijen op live moet spelen, terwijl er super veel LAG is.
En jaar het is zover Iedereen moet NU zijn cod2 dvd in zijn 360 steken en de update dowloaden WANT hij is eindelijk !!! uit