1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

1. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een patch, ff downloaden. Ik voeg ook ff wat mensen toe om online the gaan gamen.

2. mars15

mars15 Guest

net getest nog thuis

geen lag rooms aanmaken mappenkeuze :)

3. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je friend request.. Maar ik kom vanmiddag ik moet naar school

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, die patch is laat, nu ben ik graw bezig, maarja, ik ga cod2 toch zeker nog spelen:).

5. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    ik download em toch maar, ook al speel ik vooral GRAW

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    juist even gespeeld, en lekker, lekker! Geen lag, mapkeuzes,... Maar ik heb een vraagje, kan je ook zelf een lobby openen voor player matches of ranked matches? Of kan je alleen een lobby openen voor private,... want met player match kon ik zelf geen lobby creëren...

7. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je kan ook zelf een public lobby maken daarin kan je dan kiezen hoeveel "friend slots" je wil dus als je 2 friend slots kiest kunnen er maar andere mensen bij die 2 slots zijn dan voor je vrienden.

Greetz, Michiel

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    W00t eindelijk kan ik GRAW weer ff laten stof happen :p Tis jammer dat ik zo moet werken maarja, daarna weer ff gamen :cool:

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vandaag cod2 op veteran uitgespeeld + de patch :cool: Kan ik direct door met de mp :9
    edit:/ Toch 1 level op regular gespeeld :{ Vaag. Even die ook doen om de laatste 260 puntjes te krijgen :9

Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  10. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Duurt het lang om de patch tye downloaden?

11. Stealthforce

Stealthforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4 sec ogeveer bij mij

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ligt natuurlijk ook aan je internet verbinding ;)

13. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ha ik was sneller :9 2.5 seconde, maar ff gemeten

maar is wel een stuk beter zo... eindelijk geen lag meer en met vrienden spelen...8) alleen had dit er al vanaf de launch in moeten zitten...

14. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    YEAH Perfect geen lag meer hoop ik!

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik krijg nog steeds "Unable to join" message bij player match :mad: Wat is het probleem???? Ik kan iedereen joinen in alle andere games, vast IP, NAT open, DMZ zone.. ik snap er echt géén moer van, ranked werkt prima, de andere niet. Wat een flutpach of een flutgame... zucht.

16. Tecnomic

Tecnomic Guest

Tsja dat kan gebeuren ja, maar je moet er wel rekening mee houden dat deze patch niet alle problemen oplost. Er moet nog een patch gaan komen namelijk....

En een flutgame is het absoluut niet ;)

17. RuudW

RuudW RuudW

Leuk Bevonden:
    0
    Jep dat klopt.. Heb ik en een kameraad van mij ook last van, dus je zult heus niet de enige zijn..

En een ander puntje is dat je niet al je vrienden kunt uitnodigen als je een Private Match aanmaakt, want sommigen krijgen dan de foutmelding: "Unable to join session". Tevens komen er ook geen andere spelers bij, ook al heb je genoeg public slots open staan.. :confused:

Maar ja, speelt voor de rest goed!!}:]

18. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van

Alleen bij ranked match doet die het en die nieuwe private.
    Wat trouwens een hele domme fout in de patch is, is het feit dat als je host bent en je stopt er mee dat het hele potje is afgelopen. Dat hebben ze niet erg handig gedaan

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Belachelijk gewoon, update downloadde prima...wil ik een game joinen krijg ik weer die kut klote game session not available bullshit, fuck Infinity ward, walgelijk.

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah riiiiiiiiiiight :{

Je schiet helemaal niks op met deze patch. Zoals ik begrijp, een private game is toch Player Match? Nou, als je geen player match kan joinen, wat heb je er dan aan? Niks.
    En al die jongens van IW slim waren, dan hadden ze het zo gedaan dat als je op custom match drukt, dat je dan een lijst met servers ziet. Nu wordt je nog steeds in een game gegooid. Je hebt wel zo'n map preference optie maar ook daar merk je helemaal niks van. Je wordt zomaar in een game gegooid, mapkeuze is er niet. Het lobbysysteem is waardeloos.

Deel Deze Pagina