1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

1. Tum

Tum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, bij mij gaat het ook perfect. Maar ik ken ook mensen waarbij het hetzelfde is als voor de patch, alleen maar Unable to Join. Vaag.

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    He ik heb een vraagje, ik zit in die level waar je 6 punten moet veroveren, gebouwen zijn dat, dan moet je snipen op die silo, daar heb ik een vernaaide savegame, overnieuw gedaan en weer een kut save, ik kom er maar niet verder op veteran. Nu dacht ik, ik speel hem tot voor ik de silo op moet, als hij dan heeft gesaved de hdd eraf halen, dan spelen tot ik hem heb gehaald, telkens als ik af ga de hdd weer aankoppelen om te laden voor dat ik de silo op moet, heb ik hem dan gehaal dan laat ik hem weer saven, en dus snel hdd weer aankoppelen. Kan dit?

greetz wooly

3. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Zo sloop je op den duur toch je drive ??
    Ik zou het niet op die manier doen...gewoon restart level en opnieuw proberen..
    Knokken !

4. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon heel die level opnieuw spelen Wooly. Ik weet het 't is een bitch. De grootste van het spel. Maar het is te doen. Mij nml. ook gelukt.:)

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zonet weer een uur of 2 met SVS gespeeld :) Echt wat een vette game, als iemand nog een keer zin heeft in een redelijk goeie tegenstander, add me dan maar op live :)

6. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Ben sinds de patch ook wel op live, super, echt verbeterd, nog niet optimaal maar wel leuk genoeg!
    Op GRAW ligt een dikke laag stof

7. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is goed metal mark kom maar op... wat dacht je van binnenkort een potje 2 vs 2?

zal je zo/morgen ff toevoegen

8. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    eej ik zie dat je online kan kieze wat voor match je wil doen en dan staat er bij ranked match dat je daar je ''treuskill'' kan verbeteren maar ik zie nergens geen ranking van niemand of treu skill of wat dan ook of bedoelen ze daar dan mss je gewone gamerscore en als dat zo is wat is een gemiddelde gamerscore of gaat dat omhoog hoe meer je speelt hoe meer je wint.

en die sterre er stonden eerst 3 sterre en nu opeens heb ik 5 sterre wat betekend dat bedankt

peter

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Verdorie, al 100 keer op die toren zitten te snipen op Veteran in dat dorp, maar twil steeds net niet, kan ik weer es 1 niet vinden |:-

10. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet die huisjes nog halen in die missie.. Kheb er pas 1

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Die huisjes zijn een peace of cake als je et vergelijkt met die toren. Mortieren na mortieren, had er soms ineens 6 in beeld... en zijn 2 gasten per mortier, soms raak je ze alletwee in 1 schot met wat mazzel, maar ze blijven maar komen, moet steeds overnieuw... checkpoint is net voor dat ik moet reloaden, dus elke keer eerst reloaden voordat ik kan schieten... erg irritant ook wanneer je op je map een mortier ziet en dan kijk je en dan zijn ze er nog niet eens.....|:- En dan ineens 4 tegelijk op de map... bah... maar ga net zolang door voordat ie wel 1 keer lukt:D

12. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ grave probeer ze zo snel mogeljk te schieten als ze de map op komen die mortieren, dat je ze al neer hebt geschoten voordat ze de mortier hebben neergezet. Maar zorg dat je geen achterstand krijgt of er een over het hoofd ziet. dan moet het lukken...

@PR skywalker 3/5 sterren is wat speleres van je vinden, als je een nieuwe (360) account hebt begin je op 3 sterren en 5 is het besten. en je kan inderdaad nergens je ranking terugvinden, maar zodra je een ranking match kiest kom je in een server met spelers van jouw nivau

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Das het probleem meteen al, zit op een checkpoint op die toren, met 1 kogel, dus heb 1 schot, moet ik meteen reloaden, wat tering lang duurt. Maar de eerste 10 mortieren gaan nu lekker snel, alleen dan zit er altijd ergens 1 die ik niet in 1 sec zie en die schiet me van et dak af... :'-( Naja, de aanhouder wint, gewoon doorgaan totdat et 1 keer es lukt.

Is dit btw het moeilijkste stukje van alle Veteran levels? Iemand die alles al op veteran heeft?

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb je al geaccepteerd, maybe kunnen we een toernooi opzetten. Iig, 2 vs 2? Hmm dan moet ik eerst me bommetje SVS gaan vragen om mee tedoen. Maar ik zal je wel ff verslaan :p

Alles op veteraan...En ja ik vond het kutste stukje van alle veteraan levels, ik moest iig bij mijn checkpoint direct 5 gasten neer maaien, en het irri was nog wel dat ik 2 kogels in mijn magazijn had en dus direct moest herladen naar me respawn

Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Godver, start vandaag opnieuw op, kom ik niet weer bij m'n checkpoint op de toren, maar aan het begin van het level, moet ik weer helemaal alles opnieuw doen|:- |:- Stom ding hoort em toch gewoon weer op de toren te zetten bij m'n checkpoint?

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja normaal wel, maar wees blij dat je niet alles over moet doen :)

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Dat is alles, het hele level weer opnieuw|:- Zeker omdat na 100 keer opnieuw te snipen gister die klote xbox vastliep8)

18. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    je moet em wel saven, soms druk je em uit frustratie uit, en dan saved ie niet, dat vergat ik regelmatig. Ik speel em nu online, echt super, afgelopen zondag in clanverband, ook wel lache.
    Ook veel Nederlanders online, update komt voor GRAW ongunstig denk ik, want er zijn veel mensen die beide hebben, en nu weer met CoD beginnen te spelen!

19. fwout

fwout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cod blijft gewoon super online.
    zekers na die updat (alleen duurt het soms wel lang voordat je aan het spelen bent)

20. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He ik heb wellis met jou gespeeld :p

Deel Deze Pagina