Ik speel alleszinds nog bijna elke dag online! Kheb het een tijdje niet meer gespeeld, maar sinds de update speel ik terug dagelijks! Als er nog mensen zijn die frequent online spelen: Voeg me maar toe aan je friendlist!
Allé bedankt... Ik ontvang waarschijnlijk mijn exemplaar vandaag en ga er eindelijk aan kunnen beginnen.
Dat stukje bij The Battle for Caen (3e missie).. als je die HQ (doel E) moet innemen is echt een rotstukje! Ik krijg die gasten maar niet klein. Buiten wachten heeft geen zin want die gasten blijven maar spawnen Binnen is ook veel te gevaarlijk, wordt je meteen door 10 gasten gedood... :{ Ik krijg ook maar geen checkpoint.. echt irri. Hoe deden jullie dit? edit: toch gehaald.. na 30x doodgaan. Nou maar hopen dat de rest iets toegankelijker is.
Ik had even een vraagje, (om een nieuw topic aan te maken is ook zo was) Ik speel CoD 2 nu op Avarage, en soms als ik mission select doe, krijg je per missie 3 plaatjes, soms is een plaatje donker, maar soms is het plaatje licht gevend. Wat word hiermee bedoeld? Of hoort dit?
Je ziet in het plaatje geen gebouwen? of andere dingen? Anders is het een missie die zich overdag afspeelt en de andere in het donker.
Ik denk zelf dat die missien nog gelocked zijn. Je zult eerst verder moeten spelen voordat je ze kan selecteren en spelen.
Hier kan je het vragen wat je misschien fout doet of fout zit; http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78161
Pfff net weer eens veteran verder gegaan waar ik gebleven was maar dat blijft echt abnormaal pittig zeg... Tering.
klopt man. ik gebruikte normaal nooit smoke nades omdat je overal doorheen kon rennen zonder dood te gaan maar nu 2x raak en je ligt op de grond. ik moet eerlijk zeggen dat je nogal weinig gamerpoints krijgt voor Veteran missies. kvind ze echt zwaar. meeste checkpoints moet ik 5x doen voordat ik er doorheen ben.