5 keer is nog niks. Sommige checkpoints deed ik veel langer over, vandaar dat ik hem nog niet op veteran heb uitgespeeld. Misschien moet ik weer eens een poging wagen, heb het al een tijdje niet meer geprobeerd.
Wel tof dat sinds de update eindelijk ook clan wars mogelijk zijn, alleen niet zoveel mensen spelen de game meer helaas
Online heb ik hem helemaal nog niet gespeeld eigenlijk Singleplayer wel netjes op veteran uitgespeeld. Soms best pittig, andere keren erg makkelijk. Iig vond ik de singleplayer wel de moeite waard. @ninja-man: Hippe avater
Ik heb een probleem..als ik de update wil downloaden bij cod2 bij online dan krijg ik failure weet iemand wat dit is? want nu kan ik niet meer online met cod2
je moet eerst het spel opstarten. en dan pas de update downloaden. dus cod2 cd erin, als hij vraagt naar de update kies dan no. wanneer het spel is opgestart kies dan multiplayer xbox live. en dan kan je de update wel downloaden. het heeft mij ook een tijdje geduurt voordat ik het door had.
striker nl is zker een goeie, zit samen in een clan met hem hij leader ik co leader dus als iemand ons wilt uitdagen met ze clan laat het mij of striker nl maar weten volgens mij heb ik net tegen je gespeeld tog?
Das et begin van het einde Scheur gaat alleen maar groter worden en op het laatst gaat ie tikken in je 360 en na een tijdje doet ie niks meer. Zelf ook gehad, geleerde les... meteen je games uit de doosjes halen en nooit weer in die doosjes stoppen.
Ik merk zo af en toe dat het spel soms een eigen willetje heeft. Als ik dan een game join en ik ga naar menu dan gaat hij uit het niets scrollen.. dus van zelf, van boven naar beneden :{ hebben jullie dat ook soms?
leze ben jij robbertN? en was zker leuke pot jammer dat strike wat minder was vanavond hadde we ze helemaal geownd _0/