1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Pfff, daar vraag je me zo wat. Kan ik niet met zekerheid antwoord op geven.
    Denk het eigenlijk wel.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Op die toren snipen was idd niet echt moeilijk, het deel vanaf dat je dat weiland oversteekt en gebouw A moet overnemen, dan wordt het kut. Als je Silo uitspeelt zonder ook maar 1 keer te schelden, dan vind ik dat knap.

    Is D-Day ja

    Ik vond trouwens dat deel in Tunisie ook klote, waar je geambushed werd, dat begin heb ik ook weet ik het hoeveel keer gedaan voordat ik die checkpoint haalde, en de rest van dat level was ook niet bepaald easy
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  3. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Kvond die huisjes moeilijker dan op die toren staan..
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat zeggen we ;) *)
     
  5. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    die kerke enzo overneme me de engelse campagne is ook ni leuk :/
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Woei nee, die komt nog na de silo, niet? Die was idd ook vrij pittig. Blijf gemotiveerd voor die gamerpoints :9
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mwoah, dat gemeente gebouw was niet heel makkelijk, maar de rest viel wel mee vond ik, niet zo frustrerend als Silo iig.
     
  8. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik nu.. Bij die Engelse moeilijk maar kwil 1000 punten
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan moet je niet hier op een Forum gaan lullen, maar dat spel uit gaan spelen.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Die huisjes zijn wel te doen, maar die klote toren waar je moet snipen is klote..
     
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Silo helemaal niet zo moeilijk.. misschien dat eerste huis alleen, maar je moet gewoon niet te lang wachten en naar voren gaan, want dan gaan je soldaten ook mee en die knallen die gasten in het huis ook neer.

    De laatste missie van Hil 400 was iets moeilijker, dat gedeelte als je die mortieren neer moet halen. Best wel irritant was dat stukje omdat er overal gasten heen zijn die je helemaal nerveus maken.
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vindt het knap dat je zo op Veteran op de toren zo al die mortier gasten allemaal neerknal op tijd voordat er ook maar 1tje jou van je toren heeft afgeschoten... ben steeds net te laat. Kijk ik op m'n map zie ik een gast op de map, ik kijken, zit ie er nog niet eens, terwijl een andere alweer aan het schieten is.. erg irritant.

    Meneer houd van rustig snipen, niet van gehaaste crap:+
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon ff kijken waar die gasten zitten, want de game is erg linear, dus ze zitten elke keer op dezelfde plek.
     
  14. Tinus_Scarface

    Tinus_Scarface Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort kunnen we via Marketplace nieuwe levels downloaden voor CoD2. dat is nog eens leuk nieuws. Wel balen dat je voor sommige levels van die Gamepoints nodig hebt.
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerder deze avond kon ik jullie al meedelen dat Activision nieuwe multiplayer mappen ging uitbrengen. Wel, zopas is er een persbericht met meer informatie omtrent deze mappen vrijgegeven. Zo raakte duidelijk dat men in totaal negen mappen zal vrijgegeven op Xbox Live. De vier eerste mappen zullen deze lente het daglicht nog zien.

    “Fans have made Call of Duty 2 the best-selling next-gen title and these maps are a great way to expand upon the hallmark epic scope and cinematic intensity that they’ve come to expect from the franchise,” said Grant Collier, president of Infinity Ward. “What better way to get the action to gamers than to release the first of the maps directly to them at E3!”

    De vier mappen zullen onderverdeeld worden in een Bonus Map Pack en een Skirmish Map Pack. De Bonus Map Pack bestaat uit de levels Vossenack en Wallendar die zich afspelen in Duitsland. Deze zal geheel gratis te downloaden zijn. De Skirmish Map Pack daarentegen, die bestaat uit de levels Kalach (Rusland) en Beaumont-Hague (Frankrijk), zal verkocht worden tegen zo'n 400 Microsoft Points.

    In juli van dit jaar komen dan de vijf andere mappen uit. Deze zullen verkocht worden tegen zo'n 900 Microsoft Points.

    - Antoville, France (Crossroads)
    - St. Louet, France (Newvillers)
    - Amaye sur Seulles, France (Normandy)
    - Alam Halfa, Egypt (Decoytown)
    - Rostov, Russia (Harbor)

    Nog even geduld!
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat wordt M$ doekoe kopen.
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Pff vind dit geld verspilling. Ze mogen best nog wel een paar levels gratis laten. Sommige levels gaan strax dus 900 punten kosten, je kan wel helemaal debiel zijn. 5x 900 punten = 4500 = 2 doosje 2100 punten = 25 euro x 2 = Meer dan 50 euro voor 5 levels :{

    Edit: Of euh, word het 900 voor alle 5 levels 8). Dat lijkt er stukken logischer uittezien :+
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat logischer is het ook :)

    Maar ik moest die dingen toch nog eens kopen.
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Wanneer komen de nieuwe maps dan ?
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    er komen 2 gratis maps, en 3 maps vor 400 punten uit tijdens de E3 dus over een week ;)
     

Deel Deze Pagina