En toen verdween ik in een huis Maar die maps ga ik wel kopen, zitten daar ook misschien nieuwe wapens in en/of voertuigen net zoals CoD UO?
hahahaha en nieuwe wapens en voertuigen weet ik niet, hoop wel een nieuwe guns maar denk alleen maps mazzols_0/
Hey mensen, even een vraagje, ik heb gisteren sinds een maand of 2 weer Call of Duty 2 gespeeld (Oblivion kwam er even tussen, heb daar inmiddels 150 uur achter m'n kiezen mee zitten ). Ik doe die game erin, hij gaat updaten, klaar. Ik start de game, ga verder waar ik ooit gebleven was. Huisjes veroveren met de Engelse, nee niet de Silo die heb ik al een tijd geleden gedaan, maar het regent en ik zweer het je: Dat spel is 2x zo mooi geworden sinds ik het voor het laatst speelde! Als reflecteerd helemaal perfect met licht en bumpmapping op alles wat je ziet! Maar ligt dat aan mij? Of hoe zit dat?
Hmm misschien wel een kleine grafische update dat erbij zit maar in iedergeval, de update is voor de mp dat je nu ook zelf een server kan maken en de timelimit en kill limit kan veranderen.