Ja precies, ik had precies hetzelfde. Hij was eerst onmogelijk, maar toen ik level gerestart had was had ik het in één keer gehaald.
hey heb gelezen dat op 30 juni the cod 2 game of the year edition uitkomt, weten jullie dan ook of die voor een schappelijke prijs in de winkels komt of nog steeds verkocht word voor de volle 60 euros?
zit nu zelf een beetje vast bij een d-day missie, waarin je een dorpje moet veroveren. Na veel bloed zweet en tranen is dat nu wel gelukt, maar nu moet je bovenop een toren vijandelijke mortieren snipen. Het ding is dat ik niet echt heb opgelet op welke nu het eerst werden opgesteld. Daardoor is er altijd wel een die mij raakt.
Ok, nu heb ik 2 punten die ik niet op veteran kan halen... Eerst de sniper op de silo, die net niet lukt... laatste keer liep ie vast na 100 keer overdoen, dus nu maar het laatste level, alles no problem totdat je weer moet snipen... ik haat snipe missies, moet je al die mortars neerschieten terwijl er 100 enemys rondlopen om je heen. Heb je er net 2 neergeschoten wordt je afgeknalt... Iemand een tip hoe je die een beetje kan halen? :{
draaiden lampje op controller als ik call of duty 2 in mn xbox 360 heb zitten, dan gaat op mijn controller die lampjes draaien. weet iemand wat dit betekent?
In welke volgorde draaien ze? Want als ze op een bepaalde manier draaien betekent dat dat je jouw CoD 2 in kan leveren, dan heb je namelijk de prijs-versie, en win je een jaar lang gratis 360 games! Spoiler Nah, je batterij is op
hij draaide links op 1 en 4 branden dan gaan die uit en gaan 2 en 3 branden zo en ziet het eruit als ze draaien
haha hij maakt een geintje met je.. druk gewoon nog een keer op die knop en hij doet het weer normaal. volgens mij is het een beetje slechte connectie want ik heb het ook wel eens maar mijn batterijen zijn nog niet op..
Het spel is zo lastig op Veteran zeg, en dan vooral na een stuk d-day waar je begint met een sniper in een dorpje, baal er van zit al maanden vast. en ben ik verder slaat die zo verkeerd op
Yep kan ik me ook nog goed herinneren dat ik daar vast zat gewoon een kwestie van vaak over doen!! \o/
d-day is de enige die ik nog op veteran uit moet spelen alleen.. zodra je de berg op geklommen bent krijg je een checkpoint maar daarna komt de volgende pas op het einde van die open vlakte -_- (bij mij teminste)
Ik zat laatst een potje COD2 online te spelen, maar een teammate van me zat een koe te berijden??? hoe doet ie dat