Ik heb soms als iemand mij een invite stuurt en ik hem accepteer, dat ik een bericht krijg met: game unjoineble weet iemand wat dat is? en hoe dit te verhelpen is? heb het namelijk best wel vaak groet EDIT: de niewe maps zijn het d/loaden cker wel waard vind ze zeer goed alleen de bonus pack konden ze van mij wel weg laten
Ik snap er niks van ik speel de missie in Stalingkrad uit, kies ik mission select maar dan kan ik nog alleen maar de missies in Rusland spelen, wat doe ik fout?
Moet je eens uitrekenen hoeveel winst Microsoft maakt op Xbox Live. Al die duizenden mensen die 60,- hebben betaald
reken eens uit wat het kost om het in elkaar te zetten......en de mensen te betalen die het allemaal ontwikkelen en onderhouden e.d..... niemand word verplicht om het allemaal te kopen , als je een mooi product hebt o.i.d mag er best aan verdient worden..... money makes the world go round.....
Cod2 vandaag voor 20 euro op de kop kunnen tikken. Ik gelijk als een gek gaan spelen. Heb tot nu toe alleen maar SP gespeeld en het bevalt me uitstekend! MP heb ik nog niet geprobeerd. Ik hoop dat de cod2 community @ live beetje groot is.
Heb eindelijk de missie voor Caen uitgespeeld. Ben nu dus in Caen, ziet er weer leuk uit met de britten geloof ik.
Speel ik eindelijk weer eens een level uit, sla ik het verkeerd op ben ik nog bij het begin van Caen, wtf zeg. Zwaar irritant save methode in COD 2
Ah man durft iemand tegen mij te spelen....ben eVo Just1ce en zeker dat niemand mij en mijn clan kan verslaan met CoD2..tazzzz
whhaha, die roel, vorige week zij je nog dat je niet op ging geven voor XBW toernooi omdat je je te slecht vond.
Ja Gaylord Bas ik wou me ook opgeven vorige week na dat gesprek van ons maar het was op een vrijdag ofzo...weet niet meer welke dag en bleek dat ik die hele dag weg zou zijn (ivm opendag) dus stfu!...*) /Mod Rustig, woorden als gaylord is ook weer niet nodig, let daar aub op Sorry voordat, is gewoon een vriendelijk grapje naar Basovich maarja dat kunnen jullie natuurlijk niet weten..sorry.
Uhm denk het niet, zal er om hangen maar bij TDM zijn Nemesis/HeadShot/Rolopo-N1ghtmare/ en ik niet te stoppen...
Ja doordat ik een beetje te arrogant was gaan ze nu allemaal beweren dat ze evo kunnen verslaan wat ze miss ook wel kunnen maar ik denk het niet. xD
je zal het nog wel een keer merken dat je niet onverslaanbaar bent. er lopen altijd nog betere spelers op deze wereld rond. en vroeg of laat zal je ze tegen komen.
Wie doet er allemaal mee aan dat CoD2 toernooi? Ik ben ingeloot maar volgens mij heb ik daar best wel mazzel mee!
Ik was ingeloot, maar omdat ik zaterdag niet kan (werken) heb ik maar tegen diegene van Gamer gezegt dat iemand anders mijn plaats mag innemen