1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

1. brinkie1990

brinkie1990 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij deze levels moet je wel even doorzetten. ben er redelijk zoet mee geweest maar het is me uiteindelijk toch gelukt. ik moet alleen nog laatste level van de russen dat je met die sniper in dat gebouw zit. ik blijf het een vervelend level vinden

2. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    idd meĀ² maar bij mij is hij volledig uitgespeeld, hopelijk komt COD 3 snel

Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  3. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond dat Silo level (het snipen van mortar crews) bizar irritant :) Hill 400 was erg leuk, had er vrij weinig moeite mee (kwestie van GOED dekking zoeken)...

4. mars15

mars15 Guest

ik zit nog vast in can :{

deze vakantie ff weer proberen

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    wooooot uitgespeeld :D

6. ik heb dit spel van NL eagle gekocht en ben dus morgen ook van de partij :p heb em vaker via LINK gespeeld tegen andere en moet zeggen dat het me goed afging ;)

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    dat wordt genieten :D

8. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke potjes gespeeld met JeePee, Stefan en Speedfight. Eerste 2 potjes pwnde ik met sniper :+ derde praten we maar niet over en de 4e was ik de bom met de thompson :cool:

Lekker gespeeld jongens _O_

9. heej jongens heb em:p wil je morgen/vdaag want het is al 2.45 smorgens knallen voeg me dan toe op xbox live VIND HET ECHT EEN RUIG SPELLETJE :p

DRUG DEALER NL = gamertag

10. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voor dat laatste level Crossing the Rhine, wordt nogal vaak neergeschoten op Veteran ;)

11. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Dekking dekking dekking. Het lastige van Veteran is dat elke vijand op jou zal schieten zodra je je laat zien, zelfs vanuit onmogelijke posities. Doe voorzichtig en pak ze een voor een. Gebruik ook veel smoke tegen MG 42's. Eigenlijk beetje hetzelfde verhaal als de andere levels. Succes!

Ik heb Cod gisteren ook maar op Veteran uitgespeeld. Het ging me nog best goed af ook.

Mvg,

Sjoerd

12. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste tijd heb ik veel last van het probleem dat als ik het spel opstart en dan naar multiplayer ga dat ie aangeeft: "You can get more maps by downloading Call Of Duty 2 map packs from Xbox Live Marketplace".

Terwijl ik deze maps gewoon geinstalleerd heb en ik hier eerder nooit last van heb gehad. Nu moet ik 4 keer ofzo het spel opnieuw opstarten wil die de maps kunnen lezen. Iemand bekend met dit probleem en misschien weet wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?

13. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook regelmatig.
    Ik download dan gewoon een pack opniew en na 3 seconden is dat dan compleet en kan ik gewoon spelen.

14. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb precies hetzelfde met die gratis mappack en de skirmisch mappack.
    maar ik hoop toch dat dit snel verholpen wordt anders ga ik een keer een boze brief schrijven :+

15. robarrio

robarrio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je dit spel ook thuis met een vriend spelen? Dat je samen tegen de duitsers kan vechten?

16. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Damn.. ik zit vast.. Ben nu bij de African campagin... moest de tanks volgens, en vervolgens de grote kannonen uitschakelen. Dat alles gedaan, nu moet ik de bunkers uitruimen. De deuren gaan niet open!

17. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Mensen kom eens online :p

18. mars15

mars15 Guest

Ik wou hem vanavond weer spelen, zijn me controllers leeg. Wil dit spel echt nog uitspelen, desnoods niet op veteran de 1e keer

19. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    net nog...

geweldig spel dit... zeer tevreden over de aanschaf... \o/ :thumbs:

20. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat iedereen cod3 gekocht heeft:mad:
    nou merk ik toch zeker dat er minder mensen spelen, en ik had al een kleine kans dat ik in een server terecht kwam.

Deel Deze Pagina