1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, ik was wel teleurgesteld dat dinsdag de patch niet kwam. maarja als ze de patch maar goed maken, dan kan ik nog wel een paar weken wachten _O_
     
  2. mcx

    mcx Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe patch van een paar dagen geleden was voor het "save"-probleem waar ze ook de codes voor hebben vrij gegeven om in alle levels te komen.\

    "unable to join game" begint behoorlijk te irriteren, soms meer dan 30x voordat je kunt "joinen". Infinity zegt dat het een routerprobleem is. Geloof er geen #%&* van, heb een door MS geadviseerde Linksys-router, speciaal voor de 360. De snelheid van de verbinding kan het ook niet zijn, heb ook nog nooit lags gehad als ik host (de host veroorzaakt lags volgens Infinity).

    Ik heb een vermoeden dat als er betere wargames komen met een goeie live-modus dat cod2 verleden tijd is.
     
  3. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1

    Sluit me bij de laatste opmerking compleet aan..._O_
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Net weer 2 missies op Veteran uitgespeeld, nog 3 te gaan. Het einde van Hill400 blijft super, kippevel gewoon.
     
  5. mcx

    mcx Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    "unable to join game" -probleem

    Ik ben even aan het googelen geweest.
    Infinity heeft het over een DMZ-instelling van de router. Ik ben geen netwerkexpert (misschien Fardo vragen)...

    De DMZ-instelling op de router "enable" en een IP-adres toewijzen, DCHP uitschakelen en hetzelfde IP-adres ook op de 360 instellen, dan zou het probleem verholpen zijn.

    Behalve dat "unable to join game"-probleem werkt alles via de huidige standaard DCHP-instelling perfect, is het dan de moeite om ermee te gaan klooien met het risico dat je helemaal geen verbinding meer hebt.
    Als iemand ervaring heeft hiermee, graag een reactie..
     
  6. mcx

    mcx Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Update "unable to join game" -probleem

    Antwoord Infinity
    A router or hardware firewall may be blocking ports necessary for the Xbox360to have proper connectivity. You may need to disconnect the router, or operate it in DMZ mode (refer to your router's manual for information on how to enable DMZ settings). Activision does not provide support for running the game from behind a router or firewall

    Info over de DMZ-instelling

    Router-handleiding
    The DMZ hosting feature allows one local user to be exposed to the Internet for use of a special-purpose service such as Internet gaming or videoconferencing. DMZ hosting forwards all the ports at the same time to one PC. The Port Forwarding feature is more secure because it only opens the ports you want to have opened, while DMZ hosting opens all the ports of one computer, exposing the computer so the Internet can see it.

    Any PC whose port is being forwarded must have its DHCP client function disabled and should have a new static IP address assigned to it because its IP address may change when using the DHCP function.


    http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1154785,00.asp
    DMZ Is Risky: However, configuring a PC in the DMZ is a risky proposition, particularly if other PCs on the internal network have valuable data. To the outside world, this machine appears to have your WAN address, the IP address you've either hard-coded in your router if your ISP gives you a static IP address, or the address your router has been dynamically assigned via DHCP from your ISP. But internally, this machine still has a 192.168.x.x address, and sits on the same IP segment as the rest of the machines on your network.

    If you've got Windows File and Print sharing enabled, for example, a cracker could come in and wreak high holy havoc. If nothing else, that PC in the DMZ could be subject to DoS (denial of service) attacks such as the so-called "Ping of Death" that floods your system with pings, drowning out all other traffic. Your DMZ machine could even be co-opted by unfriendly script kiddies who use unguarded systems to launch attacks elsewhere.


    Dus als je behalve een 360 ook een netwerk heb lijkt het me niet verstandig.
     
  7. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullshit allemaal met die routers ,want ik
    speel altijd met iemand en dan praten we tegelijk en dan conect ik ....
    unable hij gelijk.......ook!
    En dan button smashen we allebei tegelijk en we kunnen allebei tegelijk connecten !
     
  8. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan allemaal best wezen dat het aan de router ligt, maar dan maken ze maar een patch waarin het niet meer aan de router kan liggen.

    Bij andere games heb ik er geen of minder last van.

    Ja ik heb weinig verstand hiervan, maar zorg er dan voor dat je het goed doet als je er wel verstand van hebt, en maak geen misbruik van de onwetendheid door het probleem op het bordje van de klant te leggen.

    Kut mentaliteit, wanneer zal de wereld veranderen. Utopia where are you.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2006
  9. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus eigenlijk zegt infinity ward dat het aan ons ligt en niet aan hun...bullshit..hoe komt het dan dat andere mp games wel goed werken..
     
  10. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit is idd een beetje gellul. Zo ben je er wel makkelijk van af. een beetje trieste figuren daarzo.
     
  11. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- |:- |:- Sinds die patch kan ik in geen enkele online server komen, alleen in cod2!! Stelletje prutsers! Denken ze dat ze daar cod 2 beter van maken, alleen maar slechter! Waardeloos! |:- |:- |:-
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2006
  12. The Fox NL

    The Fox NL Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb m nu ook, eindelijk een xbox 360 en CoD2 :D


    Wat wel kut is, is dat die servers er zooooooo vaak uitliggen -_________-

    Beter fixen ze snel een update, dat je gewoon kan lobby'en en hosten enz :)
     
  13. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Klote update... ongelovelijk
     
  14. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoohooo... COD2 uitgespeeld op veteran!!!

    Nu nog 10 dagen wachten en dan aan de gang met de nieuwe Ghost Recon.
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    10 dagen ?

    Hij komt in Maart pas uit hoor |:-
     
  16. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Juli word er zelfs gezegd (zie de Ghost Recon thread).
    Knap dat je em hebt uitgespeeld!
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2006
  17. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Release datum GR is nu 30-03-2006 bij GCShop.nl. Eerst stond deze op de 15-2-2006. Damn... nog langer wachten wat moet ik ondertussen spelen?
     
  18. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dit to echt een CoD thread..... :{
    ik wil de patch..... laten ze opschieten ;)
     
  19. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    echt slecht gewoon, kan gewoon helemaal geen server meer joinen.:mad: :mad:
     
  20. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet te geloven wat die prutsters van finity ward nou weer hebben geflikt!!!
    Je kan nu dus helemaal niet meer online knallen.
    Schandalig om 60 euro voor een spel te vragen terwijl deze niet of nauwelijks werkt!:mad:
    Volgens mij noemen ze dat oplichting.
    Ik weet wel dat dit de laatste keer is dat ik een game van hun koop.
    En dan brengen ze een patch uit ,.................. en wat gebeurd er?
    Je kan nu helemaal niet meer online spelen, terwijl dit een single player patch was. |:-
    te triest voor woorden gewoon.
    Ik kan nog wel ff door gaan zo ...... bijv over de grafische prestaties, maar laat ik mijn mond maar weer houden want ze doen er toch niets aan .
    Nogmaals van mij krijgen ze geen cent meer!


    Voor de rest ben ik best een tevreden mens hoor....
     

Deel Deze Pagina