1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Single player is voor mij niet interessant...
    Heb al op PC uitgespeeld.
    Dus online is toch soms wel leuk?
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vrijwel nooit problemen met CoD2. En als ik de Can not Join foutmelding krijg, start ik het spel gewoon opnieuw op, en dan kom ik er wel gewoon in. Dat doe je in 10 sec, dat lijkt me toch een betere oplossing dan 30x proberen.

    Maar ik zou als je de PC versie hebt dit spel nooit kopen om online te kunnen spelen. Het is wel leuk hoor, maar het stelt niets voor tegenover Online op de PC.

    Ik vind het het leukste spel dat ik heb, alleen valt Online dus tegen, maar wie weet verbeterd het nog.
     
  3. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    ok,
    en ik hoorde van een 16man glitch..
    normaal is het 8man, als het de zelfde level's zijn als op de PC lijkt me dit niet echt leuk in sommige level's dan kom je elkaar niet vaak tegen.
    En hoevaak kom je zo'n 16man room tegen?
     
  4. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
    Je kan beter wachten tot de update er is want het schiet nu echt niet op!
    De pc versie is tien keer beter. (online)
    Ik word niet zo gauw agressief van een spel maar deze........
    Na 20 keer unable to join game session ben ik in staat om de disc doormidden te breken en hem uit het raam te flikkeren.8)
    Maar zoals je leest zijn er ook mensen die nergens last van hebben.
    Dus misschien heb ik wel gewoon pech.
    Aan mijn verbinding ligt het iig niet, 20mb adsl.
    En het is zowieso geen router probleem want zonder router is hij nog net zo beroerd!
    Ik zou ff wachten met de aanschaf aangezien je de single player al kent,
    voor het online gebeuren hoef je hem niet te kopen.
    Single player is trouwens meesterlijk!!_O_
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik online CoD2 ga spelen probeer ik er altijd zelf 1 te maken. Maar echt vaak kom je er niet in tegen 1 op de 10 misschien.

    Daarbij moet je niet vergeten dat er vaak mensen met een hoge Ping de room 'verpesten'. Wanneer iemand de gemiddelde Ping van de room ineens drastisch omhoog gooit, krijgt iedereen een Ping van 999 en is het weer 1 groot tegen de wind inlooop drama
     
  6. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan eerder voor PGR3 gaan als je het voor online koopt?
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk je moet het natuurlijk helemaal zelf weten wat je koopt, ik vertel slechts wat mijn ervaringen zijn :)

    Wat PGR3 betreft, het is erg leuk hoor, en het loopt allemaal soepel. Maar ook bij dit spel zijn er nadelen, zo is het bij PGR3 een hype om elkaar in Online Career eraf te beuken, niet erg fijn, maar ze doen het toch. Buiten de Career mode is het wel wat leuker, daar wordt minder gebeukt, maar tik je er perongeluk iemand eraf, en de host is een eikel, dan wordt je er zonder pardon uitgesodemieterd. Ik ben nog op geen 1 ander spel zoveel gefrustreerde mensen tegengekomen. De 1 na de ander strooit uit frustratie met Bad Rep's.

    Dat wil niet zeggen dat je er geen lol aan kan beleven, want het is een erg vermakelijk spelletje.
     
  8. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die demo speel,
    ben ik ook van de catagorie beuken :D
    Maar dus op online gebied wel goed..
    Heb je eventueel nog andere aanraders voor online?
    PDZ heb ik al.
    misschien: Full auto/RR6/fifa/
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead or Alive 4 is wel leuk, al komt het vaak neer op wachten, en kan je beter alleen tegen mensen spelen waarvan je weet dat ze geen lag hebben.

    Meer spellen heb ik (nog) niet, dus daar kan ik weinig over zeggen. Ik hoor wel van Friends dat Full Auto erg vermakelijk is. RR6 en FIFA weet ik niet. Verder vond ik Quake 4 erg fijn spelen (de demo dan) ik heb zelf nooit Quake gespeeld, maar dit sprak me wel aan, mocht je die demo nog niet hebben gedownload, moet je hem even uitproberen.
     
  10. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    ok,
    dan wacht ik met call of duty 2 nog even tot dat de patch uit is :)
     
  11. yaco1969

    yaco1969 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    k,
    dan wacht ik met call of duty 2 nog even tot dat de patch uit is "



    OH ja, de patch. wanneer o wanneer. Het is trouwens wel maf dat die eerste kleine patch er wel voor heeft gezorgd dat het nog lastiger inloggen is.
    ik heb door deze frustratie het spel nu al een week links laten liggen.

    Ik vind het overigens jammer dat het lijkt dat de 360 meer lag heeft dan de oude xbox live.
     
  12. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het is niet echt meer alleen bij cod 2 voor de rest heb ikgeen last van lag.
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem bij CoD2 is dat de host de gemiddelde Ping al vroeg niet meer aan kan. Bij andere spellen kunnen hoge pingers wel gewoon meespelen zonder al te veel problemen voor de rest. Bij CoD2 is het zo, dat het gelijk effect heeft op de gehele room. Oftewel, er zit een probleem in het spel, dat de host geen goede connectie kan krijgen met de hoge pinger, en dat heeft effect op de gehele room. Terwijl er bij andere spellen het juist zo is geregeld, dat degene met de hoge ping wordt 'genegeerd' door de host, en alleen hij lag heeft.

    Het voordeel hiervan is dat iemand met een redelijk hoge ping (80-120) gewoon normaal zou kunnen hosten. Het nadeel is dus dat iedere persoon die een hoge ping heeft, daarmee gelijk de room verpest.

    Bij PDZ is het wel beter gedaan, omdat je daar zelf een room kan maken. De meesten weten wel of ze een goede host zijn, ben je dat niet, dan kan je beter ook geen room aanmaken. Zodra de host weg gaat, selecteerd hij een nieuwe host, waarschijnlijk degene met de laagste ping.

    DoA 4 is eigelijk hetzelfde als CoD2.
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is vaak wel zo, dat als iedereen leaved, je soms met nog 2/3 overgebleven spelers verder kan spelen.

    Weet iemand trouwens hoe je headquarters moet spelen? ik weet niet precies wanneer je zo'n headquarter kan estabolishen. soms moet je heel lang wachten voordat het balkje gaat lopen.
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het zo werkt, ik begrijp het zelf ook niet helemaal, maar goed. Er zijn steeds 2 plekken waar de Radio kan spawnen. na 40 seconde komt hij op 1 van de 2, je kan niet weten welke, dus je moet proberen met je team zo te verdelen, dat bij beide mogelijk spawns er teamleden staan. Als er 1 gespawned is, moet je die proberen over te nemen, en te verdedigen. Per Seconde krijg je een punt, en zodra de radio is opgeblazen door de tegenstander, of het hele verdedigende team is gekilld, stopt de tijd, en begint het weer opnieuw. De verdedigers kunnen niet respawnen maar de Aanvallers wel.
     
  17. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij snap jij het wel ;) haha

    Michiel
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hebben jullie ook zo veel lag online?
     
  19. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    ja volgens mij heeft iedereen .... veel last van de lagg:confused::mad:
    mja beter komt de patch snel uit door die lagg en al die rotzooi online vind ik online wel minder leuk
     
  20. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    weet iemand of je bij dit spel een guest kan laten joinen dus dat je met splitscreen online speelt?

    greetz, Michiel
     

Deel Deze Pagina