1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu ook lid van de 1000 points club :p
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope dat kan niet, vond ik wel jammer dat dat er niet in zat :'-(
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je hebt veel minder lag als je zelf een game maakt;)
     
  4. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb heb spel sinds vandaag mooi spel!!
     
  5. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt het dat je drie maal russen engelsen en amerikanen speelt en dan spel afgelopen?
     
  6. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Vet man!
    Heb alle missies van de russen en de britte op veteran gehaald, nu amerika nog! :D
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    3 keer russen, 4 keer britten en 3 keer ami's, maar al deze missie's zijn ook weer opgedeeld in 2 à 4 "sub-missie's"
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Jezus ik speel ook op veteran, want zijn man schappen dom joh |:-
    Ze lopen alleen maar in de weg, gaan percies op een granaat zitten zodat ze dood gaan, ze kunnen geen gasten vermoorden! wat een stelletje stakkers:mad:
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Uhuh en je moet altijd zelf actie ondernemen. Maargoed, dat maakt het wel leuk ;). Je bent natuurlijk wel een echt cod pro als je hem hebt uitgespeeld :9. Je kan het iig wel online merken als iemand het op veteraan heeft uitgespeeld.
     
  10. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0

    net zoals wij he mark 8)

    BoerUhH8)
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Net COD uitgespeeld, meteen verder gegaan op veteran, eerste russische missie op veteran net completed. Stuk leuker zo, je moet echt dekking zoeken, tis niet meer even granaatje gooien een doorlopen.
     
  12. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook niet steeds achter het zelfde krat blijven liggen.
    Belangrijk is dat je zelf ook samen werkt. Je zal er nog wel achter komen, als je op veteran blijft spelen.
     
  13. zeroping

    zeroping -= uNLeashed =-

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is zo gemaakt dat jij idd degene bent die steeds actie moet ondernemen! En nee, ze zijn niet altijd even slim... |:-

    Tipje: Gooi in moeilijke situaties is een rook granaat, zul je zien dat je teammaten de rook automatisch inrennen en kun jij er achter aan! :p
     
  14. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een beetje leren omgaan met die teamgenoten. Het is vaak zo dat ze blijven wachten, totdat jij een onzichtbare 'grens' overgaat, en dan komen ze in actie. Maar zeker bij de Amerikaanse missies op veteran zijn die teamgenoten af en toe ontzettend handig.
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Idd, gewoon stuk voruit lopen tot je team mates in actie komen en dan weer wat naar achter lopen en van een afstandje de enemies neerknallen, en gewoon beetje geduld hebben, niet als een idioot bij veteran ergens in lopen, maja das logisch, zal je ook wel snappen als je anders 100X achter elkaar dood gaat:+
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik heb een behoorlijk tijd vastgezeten in de laatste van de Russen, het allerlaatste Checkpoint. Maar dat kwam vooral doordat ik nogal een rot Checkpoint had, waardoor ik binnen een paar seconde 5 mannetjes moest doden, en alle Russen in dat huisje hebben me echt 0 keer geholpen, vrij frustrerend was dat, omdat je dus echt alles alleen kan doen. Daarbij had ik nog geeneen MG42 gemold, wat er dus op neer kwam dat ik er extreem vaak over moest doen voordat ik hem uit had. Zorg er dus voor dat je Checkpoints niet beginnen met 10 Duiters om je heen, dat scheelt een hoop frustratie.

    Verder vond ik toch 'The Silo' wel de moeilijkste van allemaal, in het begin lijkt het makkelijk, totdat je bij de huisjes komt. Zo ben ik gegaan: A -> E -> B -> D -> C-> F

    Probeer niet van A naar F, want dat is zo goed als onmogelijk. Gebruik je smokes goed in dat level, en maak ze niet te snel op, want er liggen nergens nieuwe, tenminste, ik vond ze niet, terwijl ik er wel wat meer kon gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik ben wel zo gegaan via A - B - C - D - E - F. :) Stukje van B naar C is wel potjandriedubbeltjes moeilijk want op de 2de verdieping staan gewoon irritante mannetjes waar ik telkens dood door ging. Maar wat blijkt, 2 rookgranaten naar boven mieteren en huppa C objective complete :cool:

    Uhuh maar wij zijn ''de bom'' :+
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    Kan niet wachten tot ik deze vanmiddag ga halen. Hoeveel uur hebben jullie over de SP gedaan ?
     
  19. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij de Silo wel van A naar F gegaan, gewoon een smoke grenade tussen de huizen, een paar granaten in huis F, en je was binnen. Daarna waren de andere huizen tamelijk makkelijk.
    Ik vond de vierde missie van de Britten (vooral die waarin je al die huizen moest clearen) de moeilijkste, de Amerikaanse missies vielen me eigenlijk erg mee.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm ik zou geen idee hebben. Begon direct op Veteraan en heb er misschien 12 uur over gedaan, maar ik zou geen idee hebben omdat ik veel PGR3 speel, en CoD2 MP en je hebt tevens ook geen 'tijd teller' die onthoud hoeveel je er over gedaan hebt. Ik begon op Acquired 12/26/2005 en had hem uitgespeeld op Acquired 2/1/2006. Maar dat wil nix zegge natuurlijk omdat ik alles door melkaar heen speel.

    Ik denk dat je met online zo'n 12 a 15 uur zoet bent.
     

Deel Deze Pagina