1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 nog steeds niet binnen via GCShop!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xwon, 14 dec 2005.

1. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen let wel even op dat deze dagen extra druk is bij de TPG vanwege Kerst. Heb ook al gemerkt dat de kerstkaartjes bij sommige mensen nu pas binnen komen terwijl ze maandag op de bus zijn gedaan en dat sommige mensen nog niks hebben.

Het is ook algemeen bekent dat in de weken voor kerst TPG het heel zwaar heeft. Als ik jullie was zou ik gewoon nog even rustig afwachten!!!!

2. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet het helaas opnemen voor TPG Post. TPG Post is een van de betere posterijen in de wereld met een van de hoogste bezorgingsgraad.

Als GCShop aangeeft dat volgens TPG het pakketje is afgeleverd dan hebben ze het blijkbaar met track & trace verzonden. Anders kan én zal TPG Post niets kunnen vertellen over het wel/niet afgeleverd zijn van het pakketje.
    Dus, als GCShop jou verteld dat het pakket volgens TPG Post is afgeleverd kun je de handtekening opvragen via GCShop. ALs GCShop dit niet kan overleggen heb je het voordeel van de twijfel (en consumentenbescherming) en heb je recht op een nieuwe zending.
    Oftewel: GCShop heeft geen poot om op te staan!

3. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kreeg ik van gcshop:

Geen pakket-post dus.

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Kerel,
    ze staan ingeschreven bij de KvK. Ik kan dus die gegevens opzoeken op het internet. Dat die gast zn moeders telefoonnummer opgeeft als bedrijfsnummer is niet mijn probleem.
    Ik doe ZAKEN met een bedrijf, als hij ervoor kiest om dat bedrijf bij zn ouders te doen.... tja, dan val ik hem lastig hij hem thuis.

Ik heb verzocht om telefonisch contact met mij op te nemen (alweer een week of wat geleden) maar nog geen telefoontje gehad....

Ik kan er niks aan doen dat die gast misschien nog geen eigen kantoor heeft of zakelijk nummer_0/

5. winnieandbuzz

Leuk Bevonden:
    0
    Kerstkaartjes, rouwkaarten e.d. worden allemaal buiten de normale post om verzonden.
    Kerstkaarten mogen er tot maximaal 4-5 dagen over doen.
    Rouwkaarten worden binnen 24 uur afgeleverd. De enige reden dat ze buiten de normale post om worden verwerkt is om er geen 'prettige kerst' of 'gelukkig nieuwjaar' stempel op te zetten (een beetje gevoelig voor de nabestaanden)

Er kan enige vertraging optreden bij normale post maar binnen 2-3 werkdagen moet het afgeleverd zijn. Dus ook jullie spellen.

Anyway: het is wel super lullig voor jullie dat die games er nog niet zijn. :'-(

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Kameo heb ik binnen gekregen met geen streepjes code of iets anders dat het pakketje zou kunnen traceren, lijkt me sterk dat ze COD dan met zo'n code sturen....

En om nu de kerst periode er bij te halen is onzin mensen.
    De game had twee weken geleden op mn deurmat moeten vallen (Kameo kwam ook al te laat maar toch alweer anderhalve week geleden!).

Om iedere keer maar dat excuus te gebruiken vind ik onzin (nu misschien, maar niet ruim twee weken geleden).

7. winnieandbuzz

Leuk Bevonden:
    0
    Enige advies wat nog overblijft is GCShop te gaan bestoken met e-mailtjes en telefoontjes. Succes!!

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Okay mensen,
    Thanks voor de tips en steun!

Het is opgelost, ik ontvang net een mailtje met de mededeling ze mn geld terug storten omdat ik de game zelf al in de winkel heb gekocht_O_

(ik heb er niet eens nog eens voor hoeven bellen O-) )

Het is wel meteen de laatste keer geweest dat ik iets bij ze bestel... Liever iets meer geld uitgeven en weten dat je aan de slag kunt dan je geld te storten en maar hopen dat de game aankomt......

9. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik wacht het nog af tot zaterdag, en anders wil ik ook me geld terug......

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Games worden via de gewone post bezorgd, maar krijgen wel een track & trace code.

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Had niets anders verwacht dat je het spel of geld terug zou krijgen. Want bedrijven geven liever een product meer uit dan dat ze een klant verliezen.

@ Cubewood, gewoon even geduld hebben. Je krijgt bij gcshop heus wel waar voor je geld en anders gewoon het geld terug.

12. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0

Hmm raar dan dat hun zeggen dat ze dat niet krijgen...

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan lullen zij uit de nek.
    Ik verstuur al m'n games met de normale post.
    Krijg altijd een Track & Trace code mee.

14. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hij zegt toch dat ze het gewoon in de Brievenbus hebben gegooit, en niet naar het postkantoor is gebracht.

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ah, ok. Dat stukje had ik dus gemist. :)
    Dan weet ik het verder ook niet.

16. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Nou weer een dag voorbij, en nog niks + gcshop nog niet terug geemailed... Echt zo vervelend een webshop die wordt gerunned door jongens van 16 die nog op school zitten, en geen tijd hebben om terug te emailen..

17. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    GCShop.nl is anders een bijzonder goede winkel hoor.
    Overal gaat wel eens iets mis.

En ik denk zelf dat de fout bij TPG ligt, maargoed...
    Kerstdrukte is nu eenmaal een bitch.

18. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zal vast. Eerst keer dat ik daar wat koop. Normaal koop ik vooral op Ebay of nedgame, en dan heb ik altijd me spel binnen 1-2 dagen binnen. Vind het gewoon kut dat je 2 dagen moet wachten op een emailtje terug, en dat het nu al 8 dagen duurt, en ik nog niks binnen heb. En wat ik ook raar vind dat kerstkaarten allemaal binnen 1-2-3 dagen binnen zijn, en dit duurt nu al 8 dagen. Kan niet meer goed zijn.

19. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, balen dat het meteen moet gebeuren bij jou. Maar ik heb al 12 keer iets besteld daar en heb gewoon alles netjes binnen gehad. Dus GCShop is niks mis mee. Denk zelf ook dat de fout bij TPG ligt. Bedoel, als GCShop de game op de bus heeft gedaan, dan kunnen ze er zelf weinig meer aan doen.

20. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ze zouden even TPG kunnen bellen (Toen ik ging bellen zeiden ze dat de verstuurder even moet bellen) maar dat wordt ook niet gedaan...

Deel Deze Pagina