Beetje vaag, ik kijk op marktplaats en xwon verkoopt die game, en de schuld geven aan gcshop en tpg. Kijk op marktplaats: Advertentienr.:1489527313 Xwon verkoopt die game voor 48 euro
Deze dus Edit ; Let wel op. Xwon heeft wel aan gegeven deze game zelf al gekocht te hebben. Dus de game zal vandaag wel alsnog door de brievenbus gevallen zijn, waardoor hij 'm dubbel heeft. Laten we niet gelijk gaan lopen schreeuwen dat ie de boel op wil lichten...
Mazzelpik? 1 keer in de winkel gekocht à €59,95 (minimaal) 1 keer bij GCShop.nl à €53,50 ex verzend. (IIRC) Niet zo lucky als je het mij vraagt, want die prijzen krijgt ie er echt niet meer voor terug.
Nee, maar als Gcshop zijn geld terug gestort heeft (en hij heeft de GCshop CoD alsnog binnen gehad) en hij verkoopt 1 CoD voor 48 euro, is dat met mijn boerenverstand 48 euro pure winst, ik zeg niet dat dit zo is, het is pure speculatie maar het ZOU kunnen......
Dit is wel erg grappig om te lezen zeg.... Iemand heeft dus de moeite genomen om mijn naam te gebruiken op Marktplaats en dat hier te gaan plaatsen..... Wat een eer mensen!! Get a fucking Life aub! Denken jullie echt dat ik een thread zou openen op mijn favoriete site om een bedrijfje voor iets meer dan 50 fakking euri's op te lichten.....?? Ik lig hier echt in een deuk om die onzin van de kids_0/ Mensen, ik heb het spel al bijna rond gespeeld met de versie die ik in de winkel heb gekocht en mocht ik het spel ooit nog ontvangen met de post dan is GCshop de eerste die dat spel ongeopend weer retour ziet komen. En voor nu, slaap zacht en have fun!
Ik wacht nu al 3dagen op een emailtje terug van GCshop, en ze emailen gewoon niet terug.... Als je zo graag een Webshop wilt openen moet je ook een beetje service geven hoor..... Ookal zijn ze rond de 16 en zitten ze nog op school.. Ik denk dat ik Pgr3 maar gewoon in de winkel ga kopen, want het duurt me allemaal een beetje erg lang
Ik heb het ook tegen de mensen die de moeite hebben genomen... Ik heb eerder het idee dat die Djack gast hier de vage gast is_0/
Ok serieus, dit is echt de slechste webshop die ik ooit heb gezien. Echt totaal geen service, en tering sloom. Ik heb nu dnderdag een mailtje gestuurd, waar ik heb gevraagt of ze TPG kunnen bellen, Vrijdag het zelfde en vandaag weer. Ze sturen gewoon helemaal niks terug.... Spellen nog steeds niet binnen.... Ze moeten gewoon een betere verzending doen, en die spellen bij het postkantoor afleveren. En aangetekent doen. Niet gewoon in de brievenbus gooien, en maar hopen dat ze een keer aankomen. Logish dat het zo lang duurt, en waarschijnlijk komen ze helemaal niet meer binnen, na 11 dagen....
Uitzonderingen moeten er wezen , ik bestel al ruim 2 jaar al mijn spellen bij GCshop en heb nog nooit problemen gehad met levering of de service enkel een keer meegemaakt dat een spel iets later werd gelevert omdat die uitverkocht waren. Je loopt deze winkel zwart te maken gebaseert op een ego ervaring als je nou is op de site je factuur nummer zou invullen zodat je kan zien of het spel is verzonden dan weet je ook meteen of het aan GCshop zelf ligt of dat de TPG iets fout heeft gedaan.
Ze zeggen donderdag (8 Dec) de spellen al+ te hebben verzonden. Ik zou het niet erg vinden dat het zo lang duurt, als gcshop gewoon een emailtje terug zou kunnen sturen, en ook is tpg zou bellen waar ik al 6 keer om heb gevraagt. Maar aangezien er maar 1 keer is gereageert op ongeveer 10 mailtjes, (elke dag wel 1) wordt ik er schijtziek van dat ze niet eens even wat terug kunnen sturen. Zou best kunnen zijn dat het normaal een goede webshop is, maar als ze even klachten krijgen, geven ze gewoon geen antwoord. En als je een beetje een goeie webshop heb, moet je gewoon je klanten terug emailen.
@Cubewood je moet er rekening mee houden dat je nou in een drukke periode zit (kerst) en dat het vaak wat langer doet voordat je iets binnenhebt
Nou het duurt nu al 2 weken, en ik heb nog niks binnen. Vanavond stuur ik ze een emailtje, en vraag ik of ze nou is er wat aan gaan doen of dat ze me geld maar terug geven. IK heb echt al vanaf woensdag elke dag een mailtje gestuurd, maar ze zeggen gewoon helemaal niks terug... Echt perfecte service
En van jou zijn er nog 400 anderen. Dan zijn er nog mensen die gewoon bestellen, en mensen die normaal doen. Ze kunnen niet toveren weet je..
cubewood chek je ongewenste email ik krijg mailtjes van gcshop ook wel eens in m'n ongewenste mail want als ik een mailtje stuur krijg ik binne 1/2 dagen antwoord en als het bij de ongewenste email staat vernoem ik jou tot nAAb van de dag