1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Problemen met disc]

Discussie in 'Algemeen' gestart door yad1ckru, 1 jan 2006.

  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    damn bij mij is het ook zover,,, maar de cd gaat er echt makkelijk uit en ik heb geen moeite met terug dr in doen ofzo.. + toen ik hem kocht was er al een tandje vanaf gebroken (van het houdertje) wat een k*t kwaliteit!! strax als ik em trug breng denke ze vast dat ik em gemold hebt ofzo door dat missende tandje:mad: :mad:
     
  2. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik heb nog steeds geen nieuwe cd van nfsp most wanted gekregen :mad:
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds geen mail van GCshop, heb inmiddels de hoop al opgegeven.

    Dan maar eens een nieuwe kopen als hijs € 30,- is.
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    o laat maar, ik heb al weer een nieuwe gekrege van de BS. ze deden er niet moeilijk over ofso... maar volgens mij heeft deze ook al een beginnend scheurtje, lijkt meer op een krasje. nou ja als tie maar nie groter wordt.. anders heeft BS weer een cd om terug te sturen.8)
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb je ze ook al gebeld, zoals ik voorstelde?
    Als ik jou was, zou ik iets meer moeite doen als alleen maar een mailtje sturen en wachten.

    Het komt een beetje over alsof je wil dat het zo in je schoot word geworpen, en zodra dat niet gebeurd, kom je hier klagen.
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind eigenlijk ook dat hij gelijk heeft. Je koopt een game je verwacht dat hij dus goed is. En als hij kapot gata buiten je schuld vind ik ook dat de des betreffende winkel je dan ook zo goed mogelijk moet helpen :)
     
  7. Killron

    Killron Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat bij mijn NFS ook een scheurtje begint te ontstaan.. Ik heb deze gekocht bij Intertoys. Heeft iemand ervarin met de reactie van Intertoys.

    Verder heb ik al veel van de thread doorgelezen, maar om alles door te lezen is bijna een dagtaak. Wat ik graag wil weten is of er nu al door iemand wordt toegegeven waar de fout ligt. Zelf heb ik het idee dat het niet misgaat met het spel er uit halen, maar juist bij het terugstoppen. Op dat moment komt er (te) veel druk op ring waardoor hij gaat barsten.

    De manier om dit te voorkomen is door ook bij het tergzetten van de DVD de knop in te drukken. Je merkt dat die dan makkelijk over de ring valt. Maar ja, dat is mosterd na de maaltijd. Feit blijft dat die dossjes niet geschikt zijn voor datgene waar ze voor bedoeld zijn.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen enkel scheurtje bij nog geen enkele game....gaan jullie wel zuinig genoeg met je games om ? :9
     
  9. Killron

    Killron Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je zelf???
    Als het nu bij 1 persoon zou zijn gebeurd dan kan ik je vraag begijpen, maar gezien het feit dat er zoveel klachten over zijn, is er toch iets mis met het hoesje van de XBOX 360 games. En dan vooral van de niet MS games.
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Het telefoonnummer is 050 ----------. Helaas tijdelijk niet bereikbaar.

    Anders had ik al lang gebeld.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Google.nl, tweede hit.
    Zie PM.
     
  12. NLmax360

    NLmax360 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo toen ik dit las ging ik even naar mijn cod2 kijken en ja hoor ook een schuertje in het midden door het oesje bij pgr3 zijn het soort halfe maantjees en bij cod2 is het heel strak en daardoor breekt die dus ook bij mij. :mad:
    Ik ben al naar media markt gegaan maar daar zeggen ze dus daat je microsoftt moet bellen.

    gr max
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    MS zal je wel weer terug naar de winkel sturen. :+
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje voor het telefoon nummer.
    Ik bel morgen wel even.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Beetje boos...

    Nu ben ik ook even pissig hoor! Ik keek net naar mijn dvd van condemned(in het dvd hoesje zit het behoorlijk los, niet te los natuurlijk,maar zoals bij elk ander spel, goed genoeg om vast te zitten). En wat zag ik op de dvd, dat er rond het dvd openingtje(in het midden) hele kleine barstjes zitten. De game werkt nog wel perfect,maar ik maak me toch al serieus zorgen, er zitten gewoon barstjes in het plastiek van de dvd. En op de dvd staan een paar kleine schaartjes,maar niet om druk te maken. Maar ik vind het gewoon ellendig, op dit vlak ben ik echt een freak, ik wil dat al mijn games, dvd's,cd's in perfecte staat zijn, ik heb mijn xbox 360 nooit gekanteld of weet ik veel!,maar ik begin wel barsten in 1 van mijn games te krijgen, fucking klote!
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent juist zoals ik boss.
    jey beste is om de game uit het originele hoesje te halen en in zo'n hoesje te stoppen met 2 pinnetjes ipv van 4.

    ik steek nu mijn cd tussen mijn handleidingen das het veiligst hoot
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    oei ik lees dat je je console gekanteld hebt dat is niet zo'n goed gedacht.

    als je dat gedaan hebt mag je je gelukkig prijzen dat het bij dat dan blijft
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow nee, misverstand, daar moet nooit tussen staan!:D , te snel getypt denk ik, daar moest staan ik heb nooit mijn xbox gekanteld of weet ik veel wat,even veranderen, want ik heb mijn xbox altijd op dezelfde plaats laten staan zonder aan te komen:)
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    staat hij vertikaal of horizontaal.

    kan ook veel schillen
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij staat horizontaal, nooit bewogen geweest:). Maar ik heb net eens gekeken zoals je zei, dat het aan mijn hoesje kan liggen, mss heb je wel gelijk,this wel redelijk straf als ik de game er moet induwen. Maar toch raar, ik heb de serie 24 en daar zitten alle dvd's minstens zo vast in, en er scheelt helemaal niets mee...
     

Deel Deze Pagina