1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Problemen met disc]

Discussie in 'Algemeen' gestart door yad1ckru, 1 jan 2006.

  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk die hoesjes.
     
  2. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de scheutjes van midden komen (dus vanaf dat gaatje) dan is het altijd de schuld van de hoesje.

    @boss Als ik jou zou zijn dan zou ik niet meer met die dvd spelen want het scheurtje op je dvd wordt alleen maar groter als je speelt.
     
  3. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er helemaal niks van dat het aan de hoesjes ligt:

    Mijn cod2 heb ik ook moeten omruilen omdat ie gebarsten was, mijn nieuwe exemplaar is nog prima, maar als ik aan de binnenkant van het schijfje voel, lijkt het net of er een laagje loszit, je hoort het ook, alsof er een papieren randje inzit ofzo. (Ik heb hem meteen na het omruilen in een ander hoesje gedaan)
    Ik heb thuis een enorme collectie cd's, games en dvd's, (2000+) waarvan er heel veel een stuk vaster in hun hoesje zitten dan cod2, en ook nog eens veel langer/vaker gebruikt zijn, en ik heb nog nooit meegemaakt dat er één barstte... (probeer voor de grap eens een oude cd door te breken, je moet die dingen bijna dubbelvouwen voor ze gaan barsten)

    Ik denk dan ook dat het een productiefout is, hopelijk krijgt iedereen netjes een nieuwe...!
    Ik zou me overigens niet te snel door een winkel laten afschepen met verhalen dat je je gebarsten spel maar naar de betreffende uitgever moet terugsturen: Je hebt je spel in de winkel gekocht, en ZIJ zijn dan ook verantwoordelijk voor de uitvoering van de garantie.
    Het in rekening brengen van "vervangingskosten" na het leveren van een defect product door bijv. EA. vind ik ronduit schandalig.

    Groetjes, Vibuthi
     
  4. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt wel aan de hoesje. EA heeft het zelfs bevestigd. Waar weet ik dat van? Ik weet het van de verkoper van replay...hij ging ea bellen en heeft hun vervolgens mij probleem uitgelegd (ik had een scheurtje op mijn dvd) en hun zeiden vervolgens dat het niet aan de xbox ligt maar aan de hoesje.
     
  5. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk geeft EA. liever een doosje van een paar eurocent de schuld dan dat ze toegeven dat er iets mis is met een aanzienlijke hoeveelheid van hun producten.
    Blijft echter een feit dat mijn cod2 helemaal niet vast in het doosje zat en maar 1 of 2x in/uit zijn doosje is gehaald, en toch is gebarsten.
    Hij heeft hier een week non stop in de 360 gezeten, maar toen ik hem op een avond aanzette deed ie niks meer.
    Verder vind ik de binnenkant gewoon heel erg vreemd aanvoelen, het voelt gewoon alsof de laagjes niet goed op elkaar zitten, ik heb enkele 10tallen andere games/cd's/dvd's geprobeerd, maar dat rare "papierachtige" geluid/gevoel, krijg ik alleen bij cod2....

    Groetjes, Vibuthi
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dus beste is om je games in die hoesjes te doen met die twee pinnetjes
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet ook niet met je vette vingers aan de cd zitten ;)

    Dan doet ie t niet meer
     
  8. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    YES heb Need For Speed Most Wanted vandaag weer terug gekregen .Het grappige is dat Fifa 2006 ook bij zat. Kei gaaf...
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ale ben content voor u.
    ge gaat toch nu nie meer da spelleke in da dooske stoppen
     
  10. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    NOPE
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hmm, nu vind ik ook kleine scheurtjes in de disc.
    Gaat wel lekker vandaag, eerst die scheurtjes en nu ook nog eens die savebug.
     
  12. REDNAX

    REDNAX Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb n nieuwe

    vandaag naar de bart smit geweest en ik kreeg gewoon een nieuwe. die meid keek erna en zei iets over dat de sticker verkeerd gedruk was en dat ie daarom stuk ging. niet in het midden of zo. nu eerst even starwars:empire at war demo checken en dan kan ik verder met de veteran campaign.
     
  13. Ceastro13

    Ceastro13 Momochi ZaBuZa

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    heey man had je miss een bon nodig om die spel in te ruilen bij bart smit want ik ben mijn bonnetje namelijk kwijt geraakt|:- ?

    Farkad._0/
     
  14. REDNAX

    REDNAX Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had de bon nog.
     
  15. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een scheurtje in je disc hebt dan kun je die denk ik niet inruilenm met een ander spel. Je moet denk ik dan je spel naar de devolper opsturen zo heb ik dat tenminste gedaan. Ow ja en ik heb het mijn disc zonder bon opgestuur.

    @LEZE
    Heb je no iets gehoord van gshop of heb je, je spel al verstuurd?
     
  16. Nicolaas

    Nicolaas Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde met FIFA RTWC, had geen bon maar EA gebeld en die zeiden dat ik het spel (zoals in handleiding beschreven) op moest sturen en dat EA een nieuw spel opstuurt, OOK ZONDER BON! Moest ik wel 5 euro bij in doen maar goed anders had ik nieuw spel moeten kopen. Binnen twee dagen lag FIFA weer op de mat!
     
  17. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Toen ik mijn spel opstuurde kreeg ik een Fifa gratis bij;)
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand het adress van activision ik ga mijne cod 2 ook eens opsturen
     
  19. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    ja waar moet je cod2 heeb sturen?
    ik kan namelijk mijn bon ook niet meer vinden.
    en ik wil het weer spelen.
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel mijn bon nog.
    maarja alsof dat iets uitmaakt voor die

    eb zou dat bij activision zijn of diene andere publisher
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2006

Deel Deze Pagina