Die scheurtjes waar jullie het over hebben, zitten die in het midden bij dat plastic? Komt dat door slechte doosjes? Maar dan moet iedereen daar uiteindelijk last van hebben?
Nee nog niks. M'n pa heef ook al een mail gestuurt. Maar ik zie morgen wel weer als daar wel antwoord op is. En als ik ze bel krijg ik ook geen contact. Anders koop ik Call of Duty 2 wel weer als hij € 30 is
Neej dat zou ik zeker niet doen jij moet gewoon een nieuwe disc krijgen. Heb je al ms gebeld misgien dat zij jou gaan helpen.
ik vind dat wij gamers te veel pikken. eerst de xbox360 die veel soft ware fouten bezit dan die scheuren die in de games komen das gewoon diefstal van de mensen hun geld vind ik
Ik heb even gekeken.. nog niks gevonden. Ik herinner me dit soort dingen wel. Ik had dit bij iemand gezien, die had een Wind Waker + bonus disc. Aangezien die in één doosje zaten, zat er na een tijdje een barst in het plastic in het midden. Maar ik heb eens de Xbox 360 doosjes bekeken, en dat gedeelte waartegen je de disc drukt (push here ofzo) is niet helemaal hoe het zo moeten zijn... vage uitsteeksel ofzo.
yep omdat mij, gamesboer niet wilde ruilen voor een niuewe heb ik maar een nieuwe gekocht maar het mag niet. en ik heb deze keer ook mijn gamesboer een briefje laten tekenen dat als het weer voorvalt nu wel een nieuwe heeft en hij heeft dat dan ook gedaan
Het is echt ongeloofelijk dat sommige mensen geen nieuwe game krijgen want het is niet de schuld van de gamer maar van de hoesje en die hoesje is van de devolper van de game.
wat kun je er aan doen he. ze kunnen dan zeggen zat het wel in dat doosje enz. zo ken ik er ook hoor die dit probleem hadden met cod2 ze wilden hem dan omruilen en ze zeiden dat dit door het ddoosje kwam, gaf die persoon achter de kassa als antwoord je kunt rap van doosje verwisseld hebben en het op dat steken. jah jongens straks moeten ze er al soort van stempel in doen zoals bij de doosjes van ea waar ea in het doosje staat
meestal moet je wel een bonnetje hebben tenzij ze het kunnen zien in de computer aan de ha,d van de datum dat jij zegt dat je hey gekocht hebt
als je met je pinpas betaalt hebt kun je altijd bewijsen dat je het gekocht had maar als je contant betaalt hebt dan heb je wel een bon nodig.
Dat is onzin. Ik geloof dat er in handleidingen van spellen staat dat je het spel alleen in het bijbehorende doosje moet bewaren. En áls je dan een barst hebt, is het niet je eigen probleem, omdat het best kan zijn dat je niet kijkt naar de discs als je ze erin doet. En na een tijdje heb je een barst, die je pas later ziet. In welk merk doosjes zit CoD2 dan? PDZ en PGR3 zitten in een AMARAY hoesje.