ik had ze er nog een mail achter aan gestuurd dat het nergens op lijkt. en een link naar deze site want volgens hun was ik de enige. krijg ik een mail terug u kunt hem opsturen voor vervanging dus toch nog blij. moet ik eigenlijk de bon er bij doen? stond niks over in de mail.
wow dus het lukt toch yaaaaaaaaaay ik ga hun gelijk mailen wat heb je precies erin gezet ik wil precies hetzelfde zeggen man
Ik mail vandaag nog naar de uitgever van CoD2, en hopen dat mijne morgen op de bus kan. Want GCshop....
Ze werken wel hoor, alleen een bepaalde lading schijnt breukjes te krijgen na verloop van tijd. Ik zou 'm halen, top spel.
Niet alle games zitten in het zelfde doosje Maar als je je game naar Activision stuur moet je dan nog wat mee sturen.
Ik heb gezegd dat het nergens op slaat dat anderen wel een ander krijgen en ik niet. plus een linkje naar dit forum dat ik niet de enige ben en dat ik gewoon een passende oplossing wilde. 1 uur later u kunt hem opsturen dus ik zou dat even proberen. wilde ze hem bij jou ook niet vervangen dan?
In principe een mail sturen in het Engels naar naar support@activision.co.uk en goed uitlegen waar die stuk is, ook aangeven dat MS en je winkel je niet kunnen helpen of ruilen, 90 dagen garantie, etc .. na een paar dagen krijg je reaktie met een klant nummer en retour adres, briefje en kopie van aankoop mee sturen. Ik ben mn replacement nog aan het afwachten, als die binnen is laat ik het wel weten. By the way, niet alle games hebben zelfde doosje, klik systeem bij sommige nieuwe 360 games zoals COD is gewoon super slecht.
Doosje open doen.. en dan links onder, de kant waar de DVD zit. Soms zit het merkje ergens anders.. maar hij staat er altijd wel op.
dear peoplefrom activision my cod2 for the xbox360 is broken. there is a crack in my disk. the crack starts at the beginning of the small circle and goes this way further to the end of the large circle. I never have changed the position of my xbox360 during i was playing the game. some friends of my also have this problem. first i have called microsoft but they saided that i have to changed it in the store. i went to the store and they also don't want to change the disk. i also still have my ticket to proof that i bought the game. hopefully you can help me. With friendly greets Olivier De Coen. zou zoiets goed zijn