1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Problemen met disc]

Discussie in 'Algemeen' gestart door yad1ckru, 1 jan 2006.

  1. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    echt waar? de tweede al dat is wel erg slecht. kreeg je de eerst vergoed.?
     
  2. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig waren ze bij mijn locale Free record shop zeer behulpzaam, zij hebben mij zonder bonnetje (dat had ik niet meer na 2 maanden), en zonder gezeur een nieuw schijfje meegegeven!

    Groetjes, Vibuthi

    Edit:

    Ik denk dat er iets mis is gegaan tijdens de productie van een flinke lading 360 spellen, het gebruikte kunsstof lijkt van een slechte kwaliteit te zijn.
    Ik heb in dit topic al eerder gepost dat je om een normale, goede cd/dvd te laten barsten, het schijfje vaak helemaal dubbel moet vouwen. Ik kan me voorstellen dat het bij gebruik van een "fout" doosje de schade eerder optreed, maar het zou m.i. op zichzelf nooit de oorzaak mogen zijn.
    Mijn 2e Cod2 schijfje heb ik, na het lezen van dit topic, in een doosje gedaan met "2 halve rondjes" en toch beginnen er nu kleine scheurtjes in te komen, en stukjes af te breken.
    Het valt me op dat er verder niet zo veel over te vinden is, we zullen pech gehad hebben dat de "slechte"partij in Nederland terecht is gekomen.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  3. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel de oorlzaak van de hoesje. Ea heeft het zelfs tegen mij bevestigd want op mijn nfs mw zaten 2 grote scheurtjes en uitenidelijk werden die wel vergoed.
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kun je wel zeggen maar ik hoop toch echt niet dat ik wanneer ik de nieuwe krijg het zelfde probleem heb.
    biggie hoelang duurde het voordat je nfs mw terug had?
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  5. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    2 weken en tot nu toe heb ik geen scheurtje ofdergelijks op mijn disc.
     
  6. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verklaar je dan dat mijn 2e Cod2 ook weer begint te scheuren?
    Ter verduidelijking: ik heb hem meteen nadat ik het beschadigde schijfje omgeruild heb, in een ander hoesje gedaan: Het hoesje waar mijn Halo 1 vanaf de lauch van de eerste xbox 1000en keren in/uit is gehaald zonder het schijfje te beschadigen.
    Verder zit mijn "condemned criminal origins" in een "fout"doosje,(en een stuk vaster dan Cod2) ik heb dit spel ook al vanaf de Launch, en speel het minstens net zo vaak als Cod2, het spel blijft echter gewoon goed....

    Groetjes, vibuthi
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  7. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt raar. zal ook wel niet alleen aan de hoesjes liggen.
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    ligt überhaupt niet aan de hoesjes, vriend van me heeft hem sinds de launch in het 'verkeerde' hoesje en hij heeft nog geen scheurtjes en werkt perfect!
     
  9. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus eigenlijk zijn wij gewoon de lul omdat we de verkeerde versie hebben.
     
  10. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik schreef een keer een bericht naar de Support Center van MS en hun zeiden tegen mij dat het ook aan de hoesjes ligt maar als het een 2de of 3de keer weer gebeurt dat het waarschijnlijk aan de dvd drive ligt en dat je xbox360 gerapareerd moet worden misgien dat je hier iets aan hebt want het kan zijn dat je dvd drive kapot is ofzo.
     
  11. Ceastro13

    Ceastro13 Momochi ZaBuZa

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry oftopic:heey biggie wat is je gamertag
     
  12. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    balkanstriker
     
  13. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Biggie,

    Dat het aan het loopwerk van mijn Xbox ligt lijkt me ook onwaarschijnlijk:
    Omdat in eerste instantie niets aan mijn Cod2 schijfje te zien was, heb ik mijn 360 terug gestuurd naar Microsoft en een nieuwe gekregen. (ik had er ook nog wat andere probelemen mee)
    Toen mijn Cod2 het daar ook niet op deed, heb ik de barst pas ontdekt.
    Het 2e spel heeft dus nooit in de 1e 360 gezeten.
    Ik kan je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vertellen dat het aan de gebruikte schijfjes ligt:
    Mijn 2e Cod2 voelde al erg raar aan, als je je vinger erdoor steekt is het net of de cd uit verschillende losse laagjes bestaat, die je ook een beetje van elkaar lost voelt komen. Hierdoor was ik al vanaf de eerste dag al bang dat deze het ook zou begeven...

    Groetjes, Vibuthi
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  14. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan eigenlijk ook want op mijn nieuwe nfs mw disc is geen ene kras te vinden.....misgien ligt het wel aan de cd's dat kan ook.
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen nieuwe CoD2 binnen van GCshop, ik denk dat ik hem morgen binnen heb.
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja..
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    De lul zou ik niet gelijk zeggen.
    De lul zou zijn als ActiVision had gezegd dat het ons eigen probleem was, en zij de game niet zouden vervangen.

    Ik vind dat we er goed vanaf komen. :)
     
  18. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze dat zeiden sleepte ik ze voor de rechter maar het duurd wel lang voordat ik het nieuwe exemplaar heb.
     
  19. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mail terug van Activision:

    Prima service dus!
    Ik heb zondagnacht gemaild, en heb net een reactie terug!
    (jammer dat ik het spel op Xbazar heb aangeschaf en niet meer weet van wie)
    :p
     
  20. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: als je zo,n rotdoosje hebt (Cod2),

    gebruikt dan die van LIVE GOLD daar zit een goede bij. Zelfde als bij DOA4 en PGR3. Heb ik ook gedaan.
     

Deel Deze Pagina