Had dus cod 2 verkocht hier op het forum.
Bleek bij die jongen ook de disc gescheurd te zijn in het midden
Dus kreeg hem vandaag weer terug en idd 4 scheurtjes tot aan de rand van de disc vanuit het midden.
Dus ik gelijk terug naar de winkel wisten ze van niks van dit probleem en wouden dus ook niet ruilen omdat ik het blijkbaar zelf heb gedaan
(te hard de disc in het doosje duwen).
Dus ik zeg nee dit is een bekend probleem en ik ben niet de enige.
Maar niks hielp bij hem ruilen deed ie niet,wees hem ook nog op de 90 dagen garantie maar dat gold niet voor dit soort beschadigingen.
Was de Mediamarkt btw.
Dus daarna naar de futurezone.
Die hadden dit dus ook nog nooit gezien en wisten er dus ook helemaal niks vanaf?????
Je zou toch zeggen dat een gameshop wel iets van problemen af weet of iig op de hoogte is.
Zeker als het door de uitgever bekend is gemaakt.
Heb nog gewezen op dit topic en gelijk gekeken met die gast.
Maar helaas konden ze weinig voor mij betekenen.
Dus nu een mail gestuurd naar Activision om een nieuw spel te claimen.
Klik om te vergroten...