1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Problemen met disc]

Discussie in 'Algemeen' gestart door yad1ckru, 1 jan 2006.

  1. Halo_Freaky

    Halo_Freaky Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar welk adres moet ik mijn kapotte CoD 2 sturen?
     
  2. Halo_Freaky

    Halo_Freaky Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem dan gekocht?!
     
  4. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn disc nou meer dan 1 maand in een normaal hoesje zitten en tot nu toe heb ik geen scheurtje op mijn disc, dus ik denk gewoon dat het aan de dvd hoesje ligt.
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Had dus cod 2 verkocht hier op het forum.

    Bleek bij die jongen ook de disc gescheurd te zijn in het midden :confused:
    Dus kreeg hem vandaag weer terug en idd 4 scheurtjes tot aan de rand van de disc vanuit het midden.

    Dus ik gelijk terug naar de winkel wisten ze van niks van dit probleem en wouden dus ook niet ruilen omdat ik het blijkbaar zelf heb gedaan |:- (te hard de disc in het doosje duwen).
    Dus ik zeg nee dit is een bekend probleem en ik ben niet de enige.
    Maar niks hielp bij hem ruilen deed ie niet,wees hem ook nog op de 90 dagen garantie maar dat gold niet voor dit soort beschadigingen.
    Was de Mediamarkt btw.

    Dus daarna naar de futurezone.
    Die hadden dit dus ook nog nooit gezien en wisten er dus ook helemaal niks vanaf?????
    Je zou toch zeggen dat een gameshop wel iets van problemen af weet of iig op de hoogte is.
    Zeker als het door de uitgever bekend is gemaakt.
    Heb nog gewezen op dit topic en gelijk gekeken met die gast.
    Maar helaas konden ze weinig voor mij betekenen.

    Dus nu een mail gestuurd naar Activision om een nieuw spel te claimen.
     
  6. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt vies van de winkels dat ze jou niet willen helpen.
     
  7. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    sharkdawg, ik heb precies hetzelfde probleem gehad bij de MM. Ik kreeg van degene bij de service lijn ook te horen dat ik de CD zogenaamd te ruw uit het doosje zou hebben gehaald, terwijl ik van mezelf weet dat dat echt onzin is. Ik heb toen ook geprobeerd uit te leggen dat meerdere mensen dit probleem hadden, maar het hielp niets. Ik heb vervolgens contact opgenomen met CD Contact Data (uitgever van COD 2 binnen de Benelux) via email en kreeg de volgende dag een standaardmail terug waarin stond dat de oorzaak van het probleem nog niet bekend was en dat daarom met de winkeliers was afgesproken dat klanten hun cd mochten ruilen. Ik heb gewoon het mailtje uitgeprint en meegenomen naar de MM. Ik kreeg daar weer met dezelfde persoon te maken bij de servicelijn en die heeft toen een belletje gepleegd en kreeg toen te horen dat het probleem bij hen niet bekend was. Toch kreeg ik een nieuw exemplaar na wat overleg en hoefden ze enkel een kopietje te hebben van mij mail.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  8. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een nieuwe (gesealde) Kameo binnen van de GCShop :).
     
  9. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok dat is dan gelukkig goed gekomen bij jou.
    Heb jij het mailadres van CD contract data?

    Heb inmiddels mail gekregen van Activision.
    Ze kunnen hem wel omruilen alleen had ik blijkbaar de us gemaild dus moet nog een keer mailen naar engeland maar het zou geen probleem moet worden om een nieuwe te krijgen.

    Heb het ook als klacht neergezet op zo'n helppage van hun want dit probleem stond daar dus ook niet bij.
     
  10. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    @sharkdawg

    Het emailadres is: helpdesk@contactdata.nl
     
  11. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Thanks daar ook even een mailtje naar toe sturen.
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb hetzelfde probleem mer CoD 2. Bij mij is de barst al redelijk groot omdat ik er laat achter kwam. Maar ik ben naar Mediamarkt gegaan en daar willen ze me geen nieuwe geven:'-(
    Wat kan ik nu het beste doen?

    PS: In de 1e post staat toch dat je 90 dagen garantie hebt? maar die garantie is toch bij Activision en niet bij de winkel waar je hem gekocht hebt ofwel?
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb je nou bewust het hele topic niet gelezen?

    Stuur een mailtje naar helpdesk@contactdate.nl , zoals zelfs al op de vorige pagina vermeld staat.

    Lezen is en blijft kennelijk bijzonder moeilijk. :{
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb de 1e 20 pagina's al gelezen en toen ben ik maar gestopt, kan niet weten dat het antwoord dan 1 pagina daarvoor staatO-)
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gelul. In de eerste 20 pagina's word het antwoord ook maar iets van 10 keer genoemd ofzo... :{
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nee hoor ik zie daar nergens dat mailadres staan.;)
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Jaa:D

    Ik heb dankzij die mail m'n spel eindelijk vergoed gekregen bij Mediamarkt, thanks_O_
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik had call of duty geleend. Moest hem vandaag terug geven. Hij deed het gewoon bij mij, en bij hem doet hij het nu niet. :mad:

    Ik ga nu ff deze tread doorlezen
     
  19. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Kapoet!

    Yes, mijn COD2 disc moet er ook aan geloven!
    Gisteren speelde ie nog prima, vannochtend : "Please play this disc on a xbox 360" Oh oh...

    [​IMG]
    Voila, de schade.
    Ik heb em bij Gcshop besteld, is het verstandig om de disc te ruilen bij Gcshop of bij Activision?
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mail eerst GCShop maar, lijkt me.
    Die zijn bekend met het probleem.
     

Deel Deze Pagina