Toen ik dit spel kocht had ik bij FRS gelijk een ander hoesje gevraagd..zonder problemen verwisselde hij het hoesje
ik krijg telkens als ik een mail stuur naar helpdesk@contactdate.nl het volgende bericht terug klopt het e-mail adres wel? This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. helpdesk@contactdate.nl wat is anders het telefoon nummer dat ik moet bellen, of is het ook bogenlijk het spel gewoon op te sturen?
Had, de zelfde scheur als mij Ik had hem ook bij GCshop weg, doen niet moeilijk over ruilen. Gewoon een mailtje sturen het probleem is bij hun ook al bekend.
weet iemand de verzendkosten (goedkoopste)naar volgend adres? en klopt dit en hoe het beste op envelop schrijven? Activision custumer Services 9th floorSkyPak number 8 Elliot Place Glasgow G38EP UK
K heb m uit op Veteran , xbox liggend, en er is helemaal niks aan de hand Geen kras of scheur te zien. Ik doe m btw altijd in m'n PGR3 doosje als ik niet speel (omdat PGR3 dan in m'n xbox zit )
Waarom stuur je hem naar engeland terwijl er in venlo ook een activision zit daar heb ik hem ook heen gestuurd en een nieuwe gekregen.
Whooptie, mijn disc nu ook kapot, had em uitgeleend aan m'n beste maat, nu is ie ook kapot door dat kut doosje... Heb em via marktplaats, dus geen idee waar ie gekocht is Bagger, zal activision es mailen, dacht dat die doosjes standaard waren, maar activision heeft weer es een kut doosje voor hun game lees ik wel Fucktards
Ankerkade8 5928 PL Venlo Antwoordnummer 1112 5900 VB Venlo Telnr.:077-3232832 E-Mail: helpdesk@contactdata.nl walla een stuk sneller.
De nieuwe levering heeft een ander doosje.. denk ik zo. Ik heb zo'n doosje waar de disc echt niet kapot van kan.
Zo hehe eindelijk een nieuwe game. Contractdata gemaild en die stuurde netjes een mail terug dat de mediamarkt het spel gewoon moest ruilen omdat hun de kapotte kunnen claimen bij hun. Dus daarnet geweest maar vlotjes ging het niet maar toch gewoon een nieuwe gekregen.
Ik zag zojuist dat ook ik een beschadigde disc heb. Er zitten 3 scheurtjes in de disc. Dit heb ik nog nooit gehad met een dvd / cd. Vind het dan ook erg slordig. Maandag maar contact opnemen met de free record shop.