1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Problemen met disc]

Discussie in 'Algemeen' gestart door yad1ckru, 1 jan 2006.

  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Had ik ook, ik denk dat er bij de drukker heel veel fouten exemplaren waren. Ik heb de mijne gewoon terug geleverd aan gcshop.nl en ik kreeg een nieuwe.
     
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Voor de mensen die dit nog niet hebben, doe je spellen in een ander doosje
     
  3. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier laat je je het verschil zien tussen een goede DVD hoesje en een slechte DVD hoesje

    Goede DVD hoesje:

    [​IMG]


    Hier is Push buttom heel soepel en er kan eigenlijk geen scheurtje op je dvd ontstaan.


    Slechte DVD Hoesje:

    [​IMG]

    Hier zit het push buttom veel te strak waardoor er ongeveer 70& kans is dat er een scheurtje op de bovenkant van je Disc kan ontstaan
     
  4. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    damn...:{ , dan is het maar goed dat ik (bijna) alleen maar cod2 speel en hem dus bijna nooit uit de drive haal
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2006
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen geflame dudes. Geen zin om OW's uit te delen! ;)

    *haalt post weg
     
  7. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    O-)
     
  8. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien al of dit vergoed wordt door Microsoft en is er misschien ook een lijst welke spellen de "goede" doosjes en welke de "slechte" doosjes hebben? Ik heb nu namelijk het spel CoD2 en daar zitten ook 4 kleine scheurtjes in. Ik vind gewoon dat zoiets vanaf het begin goed moet zijn, ik heb daarom ook geen zin om het spel in een ander hoesje te stoppen, ik heb 70,- Euro voor dit spel betaald en dan mag je toch wel op z'n minst verwachten dat het doosje in orde is.
     
  9. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Totaal geen last van dat afbrokkelen. Misschien niet zo vaak in het doosje doen en eruit halen, jullie verslaafden! :9 Just kidding :+
    Maar als vele dit probleem hebben word het zeker vergoed. Kijk maar naar de PSP met zun dode pixels....(and I know PSP isn't Microsoft ;)),
     
  10. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga eerst naar de winkel waar je het spel hebt gekocht.
     
  11. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat ga ik zeker doen. Ik heb hem gekocht bij de Music Store in Wageningen, hopen dat ze hem daar willen omruilen voor Kameo ofzoiets.
     
  12. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat denk ik niet ik denk alleen dat de uitgever van cod2 hou het spel gaan vergoeden en dat je een nieuwe exemplaar gaat krijgen (als het de schuld is van het hoesje)
     
  13. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Zuur! Ik ben CoD2 namelijk een beetje zat.:+
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb er eens opgelet. Ik heb dus ook dat doosje voor mijn COD2. Echter heb ik het gevoel alsof er helemaal geen 'druk' opstaat. Het spel komt opvallend makkelijk los. Voor de zekerheid zal ik morgen (tijdelijk misschien?) een ander doosje pakken.
     
  15. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat heb ik bij mij dus ook. Het hoesje waar bij mij Halo2 in zit moet ik echt aan de CD trekken om hem eraf te krijgen maar daar kan ik geen beschadigingen op de CD vinden. Misschien ligt het toch aan de kwaliteit van de CD's? Want het zou toch niet moeten zijn dat na een paar keer de CD er in en er uit te halen de CD dan kapot gaat.
     
  16. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    waanschijnlijk zijn er een paar goede hoesjes tussen die "goed" loslaten,
    Als je in het bezit bent van een goed hoesje heb je geluk ;) :p
     
  17. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Hier komt dus mijn verhaal. Ik ga vanochtend naar de FRS CoD 2 kopen. Ik al met voorbedachte rade tegen die gast zegge: ''Ik wil graag een ander doosje, met 2 puntjes.'' Zegtie: ''Oke''. Ik zeg: ''Want heel veel mensen hebben er al problemen mee gehad, dat de cd van middenuit af brokkelt of scheurt.''

    Dus hij gaf mij een zwart DVD hoesje met 2 puntjes. Ik heb iig geen problemen :)

    btw: CoD 2 OWneddd
     
  18. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn Quake 4 zit ook scheurtjes in midden maar ik kan de game nog wel gewoon spelen maar ben ook bang dat het midden scheurt
     
  19. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet juist niet spelen zei MS tegen mij.
     
  20. Jan

    Jan Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net met ea games gebeld en gezegdt dat mij need for speed beschadigd is en dat dit mij enige spel die beschadigd/gebarst is.

    mij need for speed ziet er hetzelfde uit als biggie

    toen kwamen zij met het volgende voorstel:

    Indien de CD kapot of gebarsten is, kunt u gebruik maken van onze retouroptie. U moet het gehele pakket, inclusief CD en doosje, met daarbij 5 euro ingesloten naar onze Postbus sturen. U krijgt dan na ongeveer twee weken een nieuw werkend spel opgestuurd.


    dus dat ga ik dan maar doen....
     

Deel Deze Pagina