1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Problemen met disc]

Discussie in 'Algemeen' gestart door yad1ckru, 1 jan 2006.

  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    wil ik vandaag cod2 spelen paf zie ik een barst in de kleine cirkel.

    nu is mijn vraag ligt dat aan mijn hoesje. nogthans is het een hoesje met zo'n rechthoekje
    of dat de cd niet sterk genoeg is.
    of ligt het aan mijn xbox 360 maar dat denk ik niet omdat mijn andere games het niet hebben.
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    die kleine krasjes staan op elke cd hoor want ik heb eens gekeken op een nieuw spel dat ik juist gekocht had en die had dat ook zo kleine bijna onzichtbare krasjes.

    het zijn de barsten die je goed kunt zien
     
  3. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de fotos van mijn disc gezien, zo ziet zijn disc ook uit dus ik denk niet dat het op disc zo een grote scheurtje opzit.
     
  4. mellamacd

    mellamacd Dutch Dillas

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Woow zijn me dat daar dieven bij EA games , zij leveren een disc af met een produktiefout in die als ontoelaatbaar wordt beschouwd als eindproduct voor de volle prijs .
    En nu moet jij wil je een nieuw exemplaar terug verkrijgen eerst je disc retour verzenden naar EA op jouw kosten én er nog eens 5 euro bovenop moet leggen opdat zij de nieuwe disc met hoesje aan jou kunnen terugzenden.
    En zij zullen de beschadigde discs wel bij hun verzekeraar claimen als beschadigd door transport en zo voor de extra kosten vergoed worden en dit omdat je er zeker mag van zijn dat jouw disc lang niet de enige zal zijn met dit gebrek .
    Het lijkt me dat EA aan dit soort operaties nog een extra winstmarge overhoudt .
    Het is toch altijd zo dat wie een niet perfect produkt aflevert verantwoordelijk is voor de onkosten die door de koper worden gemaakt wat betreft verzenden en repareren of vervangen van het produkt .
     
  6. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    hey jan ik heb een vraag. Hoeveel geld was je uiteindelijk kwijt met het opsturen (dus die verzendkosten etc)
     
  7. Jan

    Jan Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    6 euro aangetekend verzenden
    + 5 euro voor ea games

    totaal 11 euro
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ikniett gedaan hebben hoor.
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat aardig van je om dat te zeggen :{

    Post dan niet _0/
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het nu ook zitten.

    best naar de gamesboer gaan waar ik hem gekocht heb zeker.
    zou dat n van die doosjes komen of door de xbox360
     
  11. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest maar 2 euros betalen
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik betaal niets.
     
  13. jasper 00022

    jasper 00022 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb een soortgelijk probleem.
    Sinds gisteren wil Call of duty 2 niet meer afspelen. De disc is unreadable. Het lijkt alsof de disc van binnenuit is gescheurd, niet zo heel ver naar buiten toe, maar het eerste deel van de ring, het plastic zeg maar, is op twee plaat plaatsen gescheurd/gebroken. Het spel zat behoorlijk vast in het doosje, ik moet er een beetje aan trekken om de disk er uit te krijgen. Mensen die het spel hebben zou ik aanraden om een ander dvd doosje te gebruiken.
    Morgen ga ik terug naar de winkel (barstmit).
     
  14. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    heb ik ook gedaan, toen i kde game kocht vroeg ik bij de FRS om een ander doosje, geen enkel probleem volgens die gozer! :)
     
  15. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit maar een vaag verhaal zeg, wat is de reden dat dit gebeurt daar iemand al achter?
     
  16. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Wil ik vanochtend lekker gamen, merk ik dat CoD niet gepakt wordt.... Na een paar keer geprobeerd te hebben nog steeds geen beginscherm, dus dvd eruit gehaald. Nu zag ik een soort klein brandplekje op de achterkant van de dvd. Niet op het plastic, maar op het leesgedeelte. Brandplekje is nog geen 3mm en loopt spits toe (ongeveer 1cm lang)

    Hebben we het hier over hetzelfde probleem? Ik heb er (zoals altijd) normaal mee gedaan en na elke gamebeurt de dvd uit de xbox gedaan en in het hoesje gedaan.

    Ik vind het een beetje raar, maar het kan toch niet aan het hoesje leggen:confused: ? De originele xbox (die zwarte uit het stenen-tijdperk) had toch ook games die in het zelfde soort hoesje zaten?

    Ik ben echt gefrustreerd door deze f#@$^&* troep. Als je zoveel geld op tafel legt mag je toch wel goeie waar verwachten?
     
  17. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het aan de dvd hoesje ligt dan komt meestal een scheurtje op de bovenkant vlakbij het plastic dus ik denk niet dat het bij jou de schuld van het hoesje is. Ga gewoon terug naar de winkel waar je het gekocht had en kijk daar maar veder. Waarschijnlijk moet je het spel terug sturen naar de ontwikkelaar van het spel (volgens mij is dat activision) en hun struren jou dan een nieuwe disc.
     
  18. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, thanx. Alleen......ik kijk net wat uitgebreider naar de voorkant voor de dvd en zie 2 scheuren lopen vanuit het midden:'-(
     
  19. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Terug naar de winkel gaan :D
     
  20. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bent trouwens goed bezig met het verstrekken van nuttige info;)
    Thanx hiervoor_0/
     

Deel Deze Pagina