Zo ik was al lang niet meer op dit forum
Heb mijn 360 al sinds dag 1 en ben er dik tevreden mee maar sinds gisteren beginnen de problemen te komen.
Het zit zo, een vriend van mij heeft net als ik CoD2 en we wilden hem samen online gaan doen. Zijn disc starte niet meer op en gaf hem berichten dat hij de disc in een 360 moet stoppen?
Bij nader bekijken van de disc zag hij niet alleen een heleboel krassen maar ook dat de disc uit elkaar aan het vallen is! In het midden, bij het gaatje, breken namelijk kleine stukjes van de cd af en hierdoor komen er zelfs al scheuren in het stuk waar dat glimmende xbox logo staat.
Ik dus bij mij voor de zekerheid kijken (ook al doet CoD2 het perfect bij mij), en wat blijkt, de disc blijkt ook uitlelkaar te vallen! Er zitten ook al krassen op de glimmende laag waar het logootje staat, en van de bovenkant voelt het aan alsof het bijna gaat scheuren!
Ik heb helemaal niets ongewonelijks gedaan met m'n xbox, niet gekanteld terwijl een spel erin zat en ik haal na iedere speel sessie de spellen uit de DVD lade.
Ik vind dit echt heel raar en ik ben bang dat als ik met die disc speel dat ik dan mijn xbox beschadig en het spel helemaal naar de kloten help...
Mijn andere spellen zijn trouwens allemaal nog in perfecte conditie en PGR3 en PDZ die ik veel langer heb gespeeld dus ook.
Ik ga morgen terug naar de winkel met die zooi, maar zouden ze dit omruilen na vier weken? Zoniet, zou Microsoft mij dit spel dan vergoeden als ik hun opbel en het verhaal vertel? En dan nog vind ik het schandalig dat die DVD uit elkaar brokkelt, straks had een stuk van die dvd ergens in de xbox terecht gekomen, kortsluitinggemaakt en dan die hele zooi de fik in....
Nou, dat was even mijn klaag verhaaltje.. en zijn er hier mensen die hetzelfde probleem hebben of hiervan hebben gehoord?
Klik om te vergroten...