1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Problemen met disc]

Discussie in 'Algemeen' gestart door yad1ckru, 1 jan 2006.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nieuw spel kopen.
    Dixons hoeft de game niet om te ruilen, omdat je waarschijnlijk op de 1 of andere manier zelf verantwoordelijk bent voor deze.

    Wat je nog kunt proberen, is MS bellen en vragen of zij de game vergoeden / je Xbox maken.

    (Zie Contact op www.xbox.nl voor tel nummer.)
     
  2. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja ik kan 3levels niet laden, SP. Multiplayer gaat wel goed. Dixons zegt dat zij er niks aan kunnen doen omdat ik de eerste ben met dit probleem.
    Ik heb mn fokking xbox ook gekocht daat en ze gunnen je gewoon niks.

    Ga denk ik me pa of ma wel ffs laten bellen, anders nog sugesties?
     
  3. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gebeld ik had 3 ronde krassen op mn disc.. en die kerel maar beweren ddat het ECHT niet door mn 360 komt:confused: yeah right
     
  4. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je een foto van die krassen posten misgien heeft hij gelijk maar misgien ook niet, ff posten dus.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar uh.. Als je je Xbox verticaal neerzet dus zo: || niet zo -. Dan kan het toch niet kapot gaan? Het ligt toch aan de doosjes?
     
  6. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Nou nee hoor. Ik heb namelijk hetzelfde probleem met een muziek CD. Een ronde kras rond het midden, zonder de Xbox aan te raken. Ligt dus echt aan de console.
     
  8. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet maar nooit. Ik zelfs denk wel dat het aan de console ligt want als er een scheurtje in het midden is, dan is het pas de schuld van de hoesje maar ik wil graag zien hoe die krasjes eruit zien.
     
  9. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    *EDIT*

    /Mijn excuses Eduard/
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  10. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebeuren deze schuren in de cd alleen bij Call Of Duty 2? of zijn er ook nog mensen met een ander spel want ik krijg binnenkort Perfect Dark Zero binnen en ik wil niet dat daar ook schuren inkomen.
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook bij andere spellen en het doosje schijnt de boosdoener te zijn.
     
  12. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    PDZ heeft een 2 punts druk ding en heeft er volgens mij geen last van.
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat scheelt dan wel, zijn het dan alleen de spellen van Activision en EA?
    Want ik meende dat PGR3 het ook had.
     
  14. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    als dat zo is dan snap ik het niet want ik ken nog een gast en die heeft ook COD2 en doet hem gewoon in het doosje en heeft geen scheurtjes hoe kan dat? en hij heeft hem al een lange tijd geloof ik net wat langer dan mij maar lang genoeg om de scheurtjes te zien.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 'm hebt dan is het niet zo dat ie direct scheurt maar het is zo dat je een risico loopt, ik heb er zelf gelukkig nog geen ervaring mee (heb niet eens een 360 :p ) maar er bestaat dan een kans dat het gebeurt dus dan zou ik er wel een beetje op letten. :)
     
  16. Jan

    Jan Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een scheurtje in need for speed en mijn king kong zat onder de krassen ..ik had microsoft gebeld en moest alles opsturen + 2 games..

    nu heb ik een nieuwe xbox + 2 spellen zijn vergoed (130 tegoed bonnen bij media markt)
    bij mij lag het aan de dvd-speler...
     
  17. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    ACTIE !!! Sulletje is PISSED !!!

    Ik heb dus zelf al vanaf 3 januari het spel Project Gotham 3 momenteel al 3 keer (3x59 euro) aangeschaft. Uiteraard hing ook mij dat de keel uit om maar dat "lees je handleiding"-verhaaltje te moeten aanhoren op de servicelijn zodra een bekraste DVD uit mijn xbox kwam. Ze hebben me er zelfs letterlijk over uitgelachen aan de telefoon. Iets dat mij nog meer pissed heeft gemaakt.
    Vandaar dat ik in overleg met 5 vrienden heb besloten om eens goed aan de bel te trekken met betrekking tot dit onderwerp. Aangezien ik via de servicelijn niet verder kwam hebben wij besloten om een zeer uitgebreide mail te sturen naar het programma Radar (Tros) , Telegraaf en de Consumentenbond. In totaal een mail geworden van dik 4 pagina's. Zeer goed onderbouwde kritiek en voorzien van fotografisch materiaal, en -tig links. Ook links naar de problemen die op deze forums aan de orde worden gesteld.

    In deze mail heb ik de volgende hoofdonderwerpen verwerkt:

    - directe oplossingen met betrekking tot het bekrassen van DVD's, geen "lees je handleiding-verhalen" meer en andere afscheperij !!
    - de nonchalante houding van de telefonistes in het callcentre van de servicelijn. Ik heb hier al heel wat medewerkers van dit servicecentre gesproken en allemaal stuk voor stuk interesseert het ze geen reet !!!
    - Ik wil bevestiging te horen krijgen van MS dat er inderdaad wel degelijk kinderziektes in de 360 zitten. Iets dat altijd is ontkend tot nu toe, en werd afgedaan als "uitzonderlijke op zichzelf staande"gevallen. Ik heb mijn 360 juist gekocht omdat MS officieel bevestigde dat het apparaat grondig getest op de markt zou komen.
    - Ook heb ik in de mail duidelijk naar voren laten komen dat er veel 360's zijn die voorzien zijn van goedkopere DVD-drive's en andere cheap-ass onderdelen, om maar rond de kerst zo veel mogelijk 360's in de winkel te hebben liggen !!! De bewijzen hiervoor zijn met fotografisch materiaal op diverse websites al aan de orde gesteld.

    DIT KAN EN MAG GEWOON NIET NAAR MIJN MENING !!!!

    Daarbij heb ik duidelijk aangegeven dat ik ten einde raad ben met betrekking tot bovengenoemde onderwerpen. Ik bedoel: ik heb een goed betaalde baan en kan het me veroorloven om 3 keer PG3 in 1 maand tijd te kopen. Echter, velen van jullie moeten KEIHARD sparen voor een spelletje en juist deze doelgroep MAG je NIET in de STEEK laten !!! Iets dat MS momenteel wel doet, ik ben de levende getuige ervan, maar ik heb me nu erin vastgebeten en als ik bijt laat ik niet meer los. Ik doe dit niet alleen voor mezelf maar ook voor jullie !! Vandaar dat ik besloten heb om het spel via de media te gaan spelen, want dan opeens zijn er opeens tal van oplossingen mogelijk.

    We hebben dit spel al eerder gespeeld via Radar met betrekking tot het dode pixelprobleem van de PSP, en de meesten van jullie zullen zich nog kunnen herinneren dat we ook die strijd uiteindelijk hebben kunnen winnen !!!

    Deze keer gaat dat ook lukken, er is namelijk een stuk meer aan de hand dan alleen het dooie-pixel verhaaltje van de PSP.
     
  18. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Pittig bericht, maar zolang je alles baseert op feiten ben ik het met je eens en zou ik zeggen SUCCES!
    je hebt in ieder geval mijn morele steun ook al heb ik gelukkig nog geen problemen ondervonden met mijn XBOX360
     
  19. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    @Sulletje, heb jij last van krassen op je DVD of ook van scheuren vanuit het midden?

    Als je alleen krassen erop krijgt, moet het denk ik aan je DVD-Speler liggen...
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Sulletje, ik kan me vergissen hoor...

    Maar zette je zelf niet de 360 overeind tijdens het spelen?
    Kwestie van eigen fout, lijkt me. Kan MS toch niets aan doen?
    En toen liep je kat tegen de 360 op.
    Foutje, ongelukje. Daar kan MS toch niets aan doen?

    Lijkt mij dat je bijzonder weinig hebt om mee naar Radar etc te gaan, omdat je zelf verantwoordelijk bent.

    Als ik een cd in mijn cd speler doe, en deze valt vervolgens op de 1 of andere manier van de plank af...
    Dan kan ik toch ook niet een nieuwe CD gaan eisen bij de fabrikant van de CD speler?
     

Deel Deze Pagina