Wanneer zal dit van start gaan? De clan waar ik in zit zal hoogst waarschijnlijk wel interesse hebben. Ik ga het nu vragen op ons clanforum. Jullie horen nog van me.
ik heb geen clan maar het lijkt me wel tof om mee te doen. misschien dat er nog andere mensen zijn die ook geen clan hebben en dat we dan op die manier een team kunnen vormen.
@stifke & headcollector 1 ik doe ook mee met jullie, ( als jullie het goed vinden, dan nog maar 1 persoon te gaan !)
ik denk niet dat er veel luitjes mee zullen doen, pff, moet ik ff snel weer live halen en weer inkome whaah, i
als het na de zomervakantie is---> dus na augustus doet DoS mee. DoS Bredaatje Funk NL o w n e r bb NL Tot4l havoc greetz.
Ik moet alleen nog even regels en een schema maken, daarna kijk ik wie er meedoen, en vul ik ze in op het schema.
Hallo, Ik wil ook wel meedoen. Ik heb 1 maat Renenitro Wij zijn vrieden maar hebben geen clan Me gamerstag is Stellios90
heej ik wil ook wel meedoen maar heb ook geen clan... dus als ik met jullie mee mag doen>>> stifke enz... maar hoe werkt dit???